قیمت یک گرم زعفران در بازارهای داخلی

قیمت یک گرم زعفران (طلای سرخ) در بازار های داخلی، قیمت ثابتی نمی باشد. به دلیل ثابت نبودن قیمت ارز در بازار، تحولات و نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت ثابتی را ( برای یک گرم زعفران، زعفران بسته بندی شده، زعفران مثقالی و … ) در بازار های داخلی در نظر گرفت. همچنین قیمت یک گرم زعفران به محل فروش آن، مرغوبیت، نوع بسته بندی آن در بازارهای داخلی متفاوت است.  ایران بعنوان بزرگترین تولید کننده زعفران دنیا می باشد که به بسیاری از کشور های خاورمیانه، اسپانیا و … صادر می شود.

قیمت یک گرم زعفران در بازارهای داخلی

بزرگترین تولید کننده زعفران در کشور

بزرگترین تولید کننده زعفران در کشوربزرگترین تولید کنننده زعفران در کشور، شرکت های تولید زعفران در جنوب خراسان (از جمله زعفران قائنات ) می باشند. خراسان بعنوان بهترین منطقه برای کشت زعفران در دنیا محسوب می شود.

زعفران ماده غذایی بسیار مفید و باارزش است که خاصیت های بسیر زیادی دارد. از فواید زعفران برای چشم ، می توان به بهبود پیر چشمی، بهبود مشکلات شبکیه اشاره کرد. در واقع می توان گفت زعفران به عنوان یک مکمل در سلامت چشم و بینایی محسوب می شود.

از خواص زعفران برای اعصاب می توان به درمان افسردگی اشاره کرد و آن را بعنوان داروی ضد افسردگی در نظر گرفت. همچنین زعفران یک گیاه نشاط بخش، تقویت کننده قلب، تقویت کننده معده و اشتها آور محسوب می شود.

فروشنده زعفران در وزن های مختلف

فروشنده زعفران در وزن های مختلففروشنده، زعفران را در وزن های مختلفی چون زعفران نیم گرمی، زعفران یک گرمی، زعفران 2 گرمی، زعفران یک مثقالی و … در بازار های کشور به فروش می رساند. برای خرید زعفران در وزن های مختلف  می توان از فروشنده زعفران، تولیدی ها و شرکت های تولید کننده زعفران، کالای مورد نظر خود را خریداری کرد چون هم معمولا به قیمت عمده می فروشند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. و از نظر مرغوبیت و کیفیت قابل اطمینان تر است. 

همچنین می توان زعفران در وزن های مختلف را، از سایت شرکت ها به صورت غیر حضوری (به صورت آنلاین و اینترنتی) در بسته بندی، وزن های مختلف، کیفیت های متفاوت سفارش داد و کار خرید کالا را آسان تر و راحت تر کرد.

قیمت یک گرم زعفران در بازار

قیمت یک گرم زعفران در بازارقیمت یک گرم زعفران یا قیمت یک مثقال زعفران در بازار با توجه به نوع زعفران (پیاز زعفران، ریشه زعفران، زعفران دسته، زعفران سرگل، گل زعفران و …) متفاوت است. برای خرید زعفران در بازار باید به نوع زعفران، وزن آن و کیفیت زعفران توجه کافی داشته باشید. 

پیشنهاد می شود برای خرید زعفران به فروشگاه های معتبر و به صورت حضوری بروید تا از مرغوبیت و کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما