تجارت مدرن نبات زعفرانی اصل

اگر هدفتان تجارت مدرن نبات زعفرانی اصل است این مژده را به شما می‌دهیم که جای درستی آمده‌اید. در این مقاله قصد داریم نکاتی را به شما معرفی کنیم که در تجارت مدرن نبات زعفرانی اصل می‌تواند به شما کمک کند. اگر قصد دارید کسب و کار خودتان و تجارتتان را در سراسر جهان گسترش دهید، حتماً تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای تجارت مدرن نبات زعفرانی اصل، نبات باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 زمانی که از صادرات نبات ایران به سراسر جهان صحبت می‌کنیم سوال‌های بسیار زیادی است که ذهن تاجر نبات را به خود مشغول می‌کند. یکی از این سوالات این است که نبات زعفرانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا تاجر بتواند آن را به راحتی در کشورهای دیگر به فروش برساند؟ بدیهی است که برای تجارت مدرن نبات زعفرانی اصل، نبات صادراتی باید از نظر مواد اولیه، کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

از سوی دیگر این نبات باید در محیطی کاملاً بهداشتی تولید شود و بتواند تاییدیه سازمان غذا و دارو را به دست بیاورد. با توجه به اینکه نبات تولیدی از بازرگانی ایران تمامی این ویژگی‌ها و سایر ویژگی‌های مهم را دارد. شما با خیالی آسوده می‌توانید با خرید عمده نبات زعفرانی اصل به تجارت مدرن نبات وارد شوید.

 تجارت مدرن نبات به اروپا

 اروپا یکی از مهم‌ترین مقصدهای صادراتی نبات از ایران است. نباتی که به اروپا صادر می‌شود باید مرغوب و با کیفیت باشد و در بسته‌بندی مناسبی نیز ارائه شود. پیش از صادرات نبات زعفرانی اصل به اروپا باید در آزمایشگاه‌های معتبر صنایع غذایی، اصالت نبات مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتواند اثبات کند که آیا برای ورود به بازارهای بین‌المللی صلاحیت دارد یا خیر؟

 نباتی که از بازرگانی ایران خریداری می‌کنید در هر نوع و اندازه‌ای که باشد، از بالاترین کیفیت برخوردار است و مواد اولیه مرغوبی در تولید آن به کار رفته است. همین موضوع باعث می‌شود که در همان آزمایش‌های اولیه، اعتبار و کیفیت نبات ثابت شود و به راحتی آزمایش‌های مورد نظر را با موفقیت پشت سر بگذراند.

بازارهای جهانی صادرات نبات

در سراسر جهان بازار نبات صادراتی پر زرق و برق است. هرچه جلوتر می‌رویم این بازار داغ‌تر می‌شود. زیرا به مرور زمان میزان صادرات نبات ایران افزایش یافته است و نبات‌های تولیدی صادراتی نیز به ویژه از بازرگانی ایران، از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند. شما می‌توانید با خرید نبات زعفرانی اصل، تجارت و صادرات مواد را به حد اعلای خودش برسانید و علاوه بر اشتغال زایی در بهبود وضعیت اقتصادی تولید کنندگان و مردم ایران نیز نقش پررنگی داشته‌اید. نبات با نام Rock candy در گمرک جهانی کد تعرفه (HS Code) به شماره  ۱۷۰۱ دارد.

بازارهای جهانی صادرات نبات ایران را رصد کنید

برای اینکه به تجارت مدرن نبات زعفرانی اصل وارد شوید باید بتوانید کل بازار جهانی نبات را بررسی و رصد کنید. بر اساس منابع موثق رقم کل صادرات برابر ۱۹,۳۴۸,۲۶۹,۰۰۰ دلار است. میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد  ۴– درصد، میزان رشد یکساله ارزش هر واحد ۶– درصد و میانگین فاصله از کشور وارد کننده ۵,۲۲۷ کیلومتر است.

بازارهای جهانی صادرات نبات ایران را رصد کنید

واردات نبات

اگر بخواهیم آمار واردات نبات را نیز ارائه دهیم باید بگوییم که رقم کل واردات  ۲۰,۴۰۰,۱۳۱,۰۰۰ دلار، میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد ۴– درصد، میزان رشد یکساله ارزش هر واحد ۶– درصد و میانگین فاصله از کشور صادر کننده  ۵,۴۸۰  کیلومتر است.

با توجه به نتایج تحقیقات، کشور برزیل بیشترین سهم تجارت مدرن نبات را دارد. این کشور توانسته است بازارهای جهانی و بین‌المللی را تا ۲۷ به خود اختصاص دهد. سپس کشور تایلند، هند، فرانسه و گواتمالا توانسته‌اند جایگاه مناسبی را از صادرات نبات در دنیا به دست بیاورند.

در تجارت مدرن نبات زعفرانی اصل به بسته‌بندی توجه داشته باشید.

  یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید نبات زعفرانی اصل صادراتی باید مورد توجه قرار بگیرد این است که شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نبات را از بهترین تولید کننده خریداری کنید؛ اما اگر نبات تولیدی بسته‌بندی مناسبی نداشته باشد و به شیوه مناسبی عرضه نشود آنچنان که شایسته و بایسه است مورد تقدیر قرار نمی‌گیرد.

بسته‌بندی نبات هنگام صادرات با توجه به چگونگی ارسال و حمل و نقل باید بر اساس استانداردهای جهانی باشد. بسته‌بندی باید به گونه‌ای انجام شود که بتواند در طولانی مدت کیفیت اولیه مواد را حفظ کند. علاوه بر آن محصولی زیبا چشم نواز و شیک را برای خریداران و مشتریان به فروش برساند.

با خرید نبات از بازرگانی ایران می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین بسته‌بندی‌ها، مطابق با استانداردهای جهانی را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با بخش ارتباط با ما با متخصصان بازرگانی ایران در ارتباط باشید.

قیمت نبات صادراتی

 عوامل مختلفی هستند که بر روی قیمت نبات صادراتی بسته‌بندی شده، تاثیرگذار می‌باشند. میزان وزن، کیفیت نبات، نوع بسته‌بندی، طعم‌دار بودن یا نبودن و… همگی باعث می‌شود که قیمت نبات صادراتی متفاوت باشد. علاوه بر نکات و ویژگی‌های مربوط به نبات، توجه به قانون عرضه و تقاضا، درجه کیفی نبات، تعرفه‌های گمرکی برای کالاهای صادراتی، بازار بورس، قیمت شکر، نحوه عرضه نبات صادراتی به بازار و… تماماً بر روی قیمت نبات موثر هستند. اما جای نگرانی نیست ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که می‌توانید از بازرگانی ایران با کیفیت‌ترین نبات صادراتی را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما