قیمت به روز زعفران ایرانی در بازارهای خارجی

زعفران تولید شده در ایران یکی از مرغوب ترین و بهترین زعفران های جهان می باشد و به همین علت خریداران زیادی از کشورهای مختلف دارد. قیمت به روز زعفران ایرانی در بازارهای داخلی و یا خارجی بسته به عوامل مشخصی تعیین می شود. شما با مراجعه به سایت های معتبر می توانید، نمودار قیمت زعفران را به راحتی مشاهده کنید.

قیمت به روز زعفران ایرانی در بازارهای خارجی

خرید انواع زعفران از کشاورز به قیمت روز

خرید انواع زعفران از کشاورز به قیمت روز

در کشور ما در استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی زعفران به وفور کشت می شود. شرکت های توزیع و پخش، زعفران های تولید شده را از کشاورزان خریداری می‌کنند. 

خرید انواع زعفران های سرگل، نگین و پوشال از کشاورز با نرخ های متفاوتی صورت می گیرد. شرکت های بسته بندی و یا تامین کننده برای خرید از کشاورز، قیمت زعفران کیلویی را به صورت به روز در نظر می گیرند تا بدین صورت صرفه جویی لازم را در هزینه ها انجام دهند.

آخرین قیمت زعفران در بازار ایران

آخرین قیمت زعفران در بازار ایران

همواره آخرین قیمت روز زعفران برای تمامی خریداران و فروشندگان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در بازار ایران، قیمت زعفران مثقالی و یا قیمت زعفران یک گرمی بر حسب موارد و فاکتورهای زیر مشخص می شود:

  • نوع زعفران
  • نوع بسته بندی
  • نوع برند تولید کننده

لازم به ذکر است، تمامی خریداران و مشتریان عمده و یا جزئی، قیمت به روز زعفران را می توانند به راحتی از تمامی فروشگاه های معتبر حضوری و یا اینترنتی عرضه انواع زعفران، دریافت کنند.

فروشندگان زعفران به قیمت روز در تهران

فروشندگان زعفران به قیمت روز در تهران

بازار تهران را می توان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین بازارهای ایران و منطقه در زمینه خرید و فروش زعفران نامید. در تهران فروشندگان، انواع زعفران های تولید شده در کشورمان را به صورت بسته بندی و یا فله ای به دو روش زیر به مشتریان ارائه می کنند:

  • حضوری
  • آنلاین و یا اینترنتی

فروشندگان زعفران در تهران برای صادرات به کشورهای دیگر نظیر امارات، چین، هند و …، نرخ زعفران را به صورت به روز در نظر می گیرند، زیرا که نوسانات نرخ ارز در قیمت زعفران به دلار بسیار تاثیرگذار و مهم است.

تولید کنندگان برتر زعفران در جهان

تولید کنندگان برتر زعفران در جهان

زعفران یکی از گیاهان بسیار با ارزش از لحاظ سلامتی و اقتصادی می باشد. این گیاه به طلای سرخ معروف است و در بازارهای جهانی جایگاه خرید و فروش خوبی دارد. 

تولید کنندگان زیادی در جهان وجود دارند که در زمینه تامین و عرضه زعفران فعالیت دارند. از تولید کنندگان برتر زعفران در جهان می توان به ترتیب به کشورهای ایران، یونان، مراکش، کشمیر، اسپانیا و ایتالیا اشاره کرد.

زعفران ایرانی به دلایل مختلفی مانند عطر و طعم بی نظیر، ضخیم و درشت بودن و قدرت رنگ دهی بالا، توانسته است در بین کشورهای تولید کننده برتر ظاهر شود و رتبه نخست را به دست آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما