فروش نبات چوبی زعفرانی به صورت فله

شاخه نباتی که این روزها به شکل و انواع مختلف مثل نبات چوب دار، نبات نی دار، نبات شاخه ای در حال تولید و عرضه در سراسر کشور می باشد و به شکل ساده, زعفرانی و در انواع طعم مختلف به صورت فله و در بسته بندی مختلف تهیه می شود ، این نبات ها در سالهای اخیر در انواع چوبی یا نی دار با استقبال زیادی رو برو شده است و همین موضوع موجب شده بسیاری از تولید کنندگان و کارخانه های تولیدی نبات به تولید نوع چوب دار و نی دار این محصول روی بیاورند, درحال حاضر نبات با طعم زعفرانی جزو پرفروش ترین محصول های این حوزه می باشد، که این محصول علاوه بر فروشگاهها و سوپرمارکت ها درکافه ها, رستورانها وکافی شاپها هم مورد استفاده و قرار می گیرد.
نبات چوب دار و نی دار به صورت فله در کارتنهای 5 و 8 کیلویی عرضه می شود و نوع بسته بندی آن به صورت عددی می باشد و در تعداد ده عددی و بیست عددی بسته بندی و ارسال می گردد.

قیمت خرید انواع نبات گیاهی

در صورتی که نیاز دارید قیمت خرید انواع نبات گیاهی را از تولیدی و کارخانه های تولید کننده و دسته اول بگیرید ، بدون تردید قیمت آنها ازدیگر مراکز عرضه کننده مثل فروشگاه ها پایین تر خواهد بود.
تولید و ساخت انواع نبات باکیفیت خوب وبهره گیری ازعصاره های گیاهی عالی موجب می گردد فروشنده ها عملکرد بهتری درفروش داشته باشند. این نباتها که استفاده های زیادی دارند، باطعم های مختلف ارائه شده تاهر شخص باسلیقه خوداقدام به خرید نماید.
باتوجه به اینکه قیمت گونه های مختلف نبات گیاهی در موقع خرید مهم هستند، حتما باید از فروشگاه های دسته اول تهیه گردند که معمولا قیمت بسیار پایین تری رابه مصرف کننده عرضه می کنند. در این بین کارخانجات و کارگاه های تولیدی نبات میتوانند نبات رابا کمترین قیمت موجود در بازار عرضه کنند.

فروش نبات نی دار فله در طعم های مختلف در کشور

بی شک نبات یکی ازتنقلات بسیار شیرین به حساب می آید که در کشور ایران مقدار زیادی هوادار دارد و مصرف زیادی دارد وبه همین خاطر کارگاه های تولیدی و کارخانه های تولید نبات نیز در سالهای اخیر رشد زیادی داشته اند, درچند سال اخیرنوع نبات نی دار و چوبی نیز به مقدار زیاد تولید و در بازار عرضه شده که بااستقبال خوبی ازسوی مشتریان قرار گرفته است, به دلیل راحتی استفاده از این نوع نبات, یک نفره بودن هر یک از آن واستفاده از آنها درکافه ها و رستورانها ازدلایل افزایش رشدتولید ومصرف این نوع نبات می باشد.

خرید نبات شکسته تک نفره

نبات شکسته که در حین تولید انواع مختلف شاخه نبات و نبات چوبی یا نی دار ایجاد میشود, دربسته بندی های تک نفره و همچنین بسته های چند کیلویی تهیه و در بازار عرضه می شود و دارای طعم های ساده, زعفرانی, گل بنفشه و زنجبیل و دارچین و غیره می باشد وبه صورت کاملابهداشتی عرضه میشود که بسیار عالی برای استفاده در منزل،رستورانها,کافه و کافی شاپها می باشد.
وزن بسته های یک نفره 20 گرمی می باشد که بصورت 20 عددی درداخل پاکت ویا قوطی قرارداده شده وهمچنین بسته بندی 300 عددتک نفره درداخل یک کارتن مخصوص کافی شاپها و رستورانها رانیز دارا است.

فروش عمده قیمت نبات شکسته تک نفره

نبات شکسته یاخرده نبات که در رآیند تولید وقرار گرفتن نباتهای شاخه ای و نبات نی دار و چوبی درون بسته بندی ها به عنوان یک محصول جانبی تولید میشود, بسیار مورد توجه خریداران قرارگرفته و بعضی از کارگاه های تولیدی این محصول رابا رعایت اصول بهداشتی ومجوز سلامت دربسته بندی های تک نفره و باقیمت مناسب تهیه و در بازارعرضه میکنند که درحال حاضرسه نوع ساده, زعفرانی وطعم دار را دارا می باشد.
نبات خورد شده میتواند درفروشگاه ها, کافه ها, رستورانها و کافی شاپها مورد استفاده قرارگیرد و به علت تک نفره بودن و بسته بندی مناسب مورداستقبال قرارگرفته است.

قیمت عرضه نبات چوبی فله

نبات چوب دار هنگامی که بصورت فله و درحجم زیادخرید وفروش میشود، قیمت پایین تری دارد. چون از سوی عرضه کنندگان تخفیفاتی در نظر گرفته می شود.
هرخریدار عمده که قصدسفارش حجم زیادی ازنبات چوبی راداشته، سعی درسفارش فله آنهادارد. چون دراین صورت شامل تخفیف شده واین مسئله میتواند به نفع آنهاباشد.
البته این موضوع که قیمت نبات باکیفیت آن نیزارتباط مستقیم داشته نبایدفراموش شود.لذا دراغلب مواردبه مراکز فروش معتبرمراجعه شده ونبات چوبی باکیفیت به صورت فله خریداری میشود. این نبات هامیتوانند توجهات زیادی رابه خودجلب کنند.

قیمت عرضه نبات چوبی فله

خرید عمده نبات شاخه ای فله زعفرانی

نبات شاخه ای پرمصرفترین محصول این حوزه می باشد که توسط بسیاری ازتولیدکنندگان که اغلب درشهرهای تهران و شیراز هستند, تولید وعرضه میشود که معمولابه صورت فله ودرصدی هم به صورت بسته بندی روانه ی بازار میشود, نوع فله ی نبات شاخه ای درکارتن های 10 کیلویی تهیه می گردد که زعفرانی آن نسبت به نبات ساده پرمصرف تربوده وآمار خریدو فروش آن بالاتراست.
خریداران عمده وشرکتهای پخش بایدبه این نکته که استفاده اززعفران درنبات به جای رنگ برای سلامت مصرف کنندگان بسیار اهمیت دارد ونباید این موضوع قربانی قیمت شود, چراکه بعضی ازفعالان این حوزه به جای زعفران ازرنگ های شیمیایی برای زرد کردن نبات استفاده میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما