فروش نبات شاخه سفید فله با قیمت ارزان

نبات باطعم ورنگ های مختلفی دربازار وجود داردکه نبات سفید هم یکی ازآن ها است و نبات سفید ارزان قیمت ترین نوع نبات است چون درترکیبات آن هیچ رنگ وعصاره ای به کار نرفته است. فروش نبات شاخه سفید فله با قیمت مناسب را از مجموعه زعفران ایران با بیش از 20 سال سابقه در عرضه ی انواع نبات در سراسر کشور بخواهید.

 

عرضه نبات شاخه سفید

عرضه نبات شاخه سفید در مجموعه زعفران ایران با صرف محلول حرارت دیده آب وشکر است ونبات سفید هم درفرم شاخه وهم شکل چوبی توسط کارخانه های نبات تولید می شود. البته تخته نبات، خرده نبات وپودر نبات هم که ازمشتقات نبات شاخه است ودر پاتیل آن تشکیل می گرددمی تواند سفیدباشد. ضمن اینکه نبات سفید بانام دیگری هم بین خریداران نبات شناخته می شودکه به آن نبات ساده می گویند. دراین مبحث می خواهیم به توضیح نبات شاخه سفید بپردازیم که ازشما عزیزان می خواهیم تا انتهای مقاله مارا همراهی کنید.

این نوع نبات هم به صورت فله وهم بسته بندی دربازار نبات به فراوانی قابل دستیابی است. نوع فله نبات شاخه سفیدبه طور معمول درکارتن هایی به وزن مختلف کیلویی به خریداران عرضه می گردد. نبات شاخه سفیدبه لحاظ بلور های تشکیل دهنده آن درسه نوع ریز و متوسط ودرشت هستند ورنگ بلور ها یا به صورت سفیدکاملا شفاف یاسفید کدر رنگ است. اگربلور های نبات شاخه سفید به حالت کدرباشد نشان دهنده طبیعی بودن نبات می باشد که درآن هیچ ماده ای مثل جوهرقند به کارنرفته است. امابیشتر تقاضا وسفارش برای نبات های شاخه سفیدی است که بلور های آن شفاف باشد.

کارخانه های نبات سازی به طورمستمر تولید نبات شاخه سفید رادربرنامه های روزمره خوددارند و هیچ تولید کننده ای نیست که این نوع نبات رادرفرآیند تولید خود نداشته باشد. حتی بعضی نبات های شاخه زعفرانی که دربازار نبات وجود دارند نبات شاخه سفیدی هستندکه لایه ای از زعفران برروی آن ها قرار گرفته هست. خریداران نبات شاخه سفید مقادیرمختلفی ازاین محصول راخریداری می کنند. اگر این افرادعمده فروش و ازکسبه بازارباشند نبات شاخه سفید رابه طور مستقیم ازکارخانه یاکارگاه تولید کننده سفارش می دهند واز طریق فروش آن به مراکز خرده فروشی کسب سودمی کنند.

 

عرضه نبات شاخه سفید

قیمت نبات شاخه سفید

بعضی دیگرهم درحد نیاز ومصرف شخصی خود اقدام به خرید نبات شاخه سفید ازدکّان ها ویا مغازه های خرده فروشی محل یاشهر خود می کنند. نبات شاخه سفیدموجود دربازار دارای قیمت های یکسانی نیست واین تفاوت قیمت به عوامل گوناگونی بستگی داردکه میتوان به این موارداشاره کرد:

تولید نبات با سیستم های مدرن و پیشرفته ی امروزه: اگرتولید نبات بادستگاه ها وروش های نوین امروزی انجام گیرد هزینه های تولید کاهش یافته و تولید کننده با قیمت کمتری که بر روی نبات ها اعمال می کند می تواند سهم بیشتری از فروش در بازار نبات را به خود اختصاص دهد.

کیفیت داشتن مواد اولیه ها و مناسب بودن آن: قیمت وهمین طور کیفیت مواداولیه در قیمت نبات وهمین طور نبات شاخه سفید تاثیرمستقیم دارد. قیمت وکیفیت مواداولیه اگرپایین باشد باعث می شود قیمت نبات شاخه سفید کم ترشود واگر بالا باشدباعث افزایش نرخ نبات شاخه سفید می شود.

داشتن عرضه و تقاضا این محصول در بازار ها: اگر عرضه نبات شاخه سفید زیادباشد وتقاضا برای این محصول کم، قیمت نبات شاخه سفید کاهش می یابد. ولی اگر برعکس این قضیه رخ دهد وعرضه نبات شاخه سفیدکم باشد وتقاضا برای آن افزایش یابد قیمت نبات شاخه سفید افزایش خواهد داشت.

این موراد نه فقط برای نبات شاخه سفید بلکه برای همه نبات هاممکن است اتفاق بیفتد. یکی ازمواقعی که ممکن است این حالت رخ دهدایام سرد وگرم فصول سال می باشد. به عنوان مثال درفصل های پاییز وزمستان که تقاضا برای نبات (همچنین نبات شاخه سفید) افزایش می یابدممکن است قیمت آن بنا به علتی که گفتم روندی صعودی پیداکند ولی درفصول گرم سال مثل بهار وبه خصوص تابستان که خریدار نبات کم میشود قیمت نبات روندی کاهشی خواهد داشت.

قیمت نبات شاخه سفید

خرید نبات شاخه سفید از مجموعه زعفران ایران

خریداران عمده همواره به دنبال راهی برای رسیدن به هدف نهایی خود درخرید، یعنی سود آوری بالاهستند. این سود آوری تنها زمانی محقق خواهدشد که بتوان مرکز ونمایندگی اصلی فروش محصول موردنظر خودرا انتخاب نمود. نبات شاخه سفید یا شاخه نبات سفید، اولین وسنتی ترین شکل ازانواع نبات می باشد. که درفرآیند تهیه شاخه، بلورهای نبات به دورنخی ازجنس پنبه شکل می گیرند وبه صورت دسته ای ازبلور های آویخته شده درمی آیند. گفته می شودکه نبات شاخه سفید اولین بارتوسط ایرانی ها وهندی ها استفاده شده است وخواص درمانی بسیار بالایی دارد.

نبات هایی که بلور های شفاف و خوش رنگی داشته باشند به علت داشتن کیفیت برتر می تواند قیمت بیشتری را نیز داشته باشد که بسیار این موضوع مهم می باشد. اگرشما می خواهید بهترین شاخه نبات ها رابا یک قیمت بسیار عالی تهیه کنیدمی توانیداز طریق این وب سایت که بهترین کیفیت دارامی باشد خریدتان راانجام دهید پس با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

درپایان ذکر این نکته بسیاراهمیت دارد و آن این است که بعضی مناطق یا شهر ها استقبال خوب وبیشتری برای خرید نبات (که می تواندنبات شاخه سفید هم باشد) در مقایسه بابرخی مناطق دیگر دارند که می توان ازآن به عنوان یک فرصت بهره مند شد. مجموعه زعفران ایران با عرضه و تولید انواع مختلف نبات و به خصوص نبات شاخه سفید توانسته در بازار رقابیتی محصول نبات پیشرفت کند و مستریان خود را راضی نگه دارد.

نبات ساخه سفید درجه در مجموعه زعفران ایران به عنوان یک محصول کاملا ایرانی، بااستاندارد های روزجهان در عرصه تولیدمحصولات خوراکی وتنقلات شیرین، تولید و عرضه می شود. شما عزیزان می توانید با این اوصاف خرید نبات شاخه سفید در مجموعه زعفران تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما