فروش عمده نبات شاخه زعفرانی و سفید

نبات بااستفاده از شکر یاخاک قند ومقداری آب به صورت نبات ساده ویا درانواع زعفرانی و بااسانس ها ورنگ های مختلف و یا بااستفاده از طعم دهنده های مفید گیاهی درانواع عطر وطعم تولید و دربازار توزیع می شود ومعمولا می توان نبات رابا قیمت بسیار مناسب وارزان تهیه کرد. نبات به صورت بسته بندی شده درانواع وزن دربازار موجود می باشد وحتی می توان نبات رابه صورت فله وکیلویی تهیه کنید.

تولید کننده نمونه های مختلف نبات رابا کمی تفاوت قیمت به فراوانی تولید وبه بازار عرضه نموده است وبین انواع این محصول پرفروش معمولا نبات شاخه زعفرانی و سفید هم ازطرفداران بیشتر وهم ازقیمت بالاتری برخوردارمی باشد. نبات یک طعم دهنده طبیعی ومفید است که می توان ازآن درموارد مختلف استفاده نمایید. این محصول به صورت شاخه ای یاچوبی تولید وبا قیمت بسیار مناسب دربازار توزیع می شود.

اگرشما ازمصرف کنندگان نبات دراندازه های زیادهستید می توانید نبات شاخه زعفرانی درجه یک ومرغوب رابه صورت فله و کیلویی باقیمت بسیار ارزان تر خریداری نمایید.طبیعتا ازدیرباز برای رفع سردی دستگاه گوارش وکلا سردی طبع بدن ازچای کوهی به همراه نبات شاخه زعفرانی و سفید استفاده میکردند امروزه نیزاستفاده از نبات شاخه زعفرانی و سفید همواره برقراربوده که با قیمت های متنوعی عرضه می شوندلذا تنوع قیمت خریدبرای کیفیت وحجم محصولی است که در بازار فروش ارائه گردیده است.

فروش عمده نبات شاخه زعفرانی و سفید در بازار ایران

فروش عمده نبات شاخه زعفرانی و سفید در بازار ایران درسال های گذشته بااستفاده ازیک نخ سفید دروسط نبات به طول مختلفی تولیدمی شد به عبارتی هر چه قدرطول نخ مورد نظر بیشتر می شده نبات ازطول بیشتری برخوردار می شد. چون نخ حاصله باعث جذب مولکول های آب وشکر گردیده و تراکم آن ها رابه وجودآورده بود.

امروزه تولید کنندگان مجموعه زعفران ایران این محصول درجه یک برای رفاه حال مشتریان وراحتی در مصرف، ازنی های پلاستیکی به جای نخ استفاده می کنند درواقع نی مورد نظر کاربردهمان نخ را درتولید به روش سنتی دارااست امامقداری از نی همواره بدون پوشش نبات می باشدکه به عنوان جای دست برای استفاده درانواع استکان ولیوان های چایی یاآب به کارمی رود. قیمت هایی که برای این محصول درنظر می گیرندمتفاوت است این امر می تواندبه نوع طعم، حجم محصول مانندبسته های 600 گرمی وهم چنین کیفیت حاصله نبات مرتبط باشداما بایدبرای تعیین ودرک قیمت حاصله دراین مورد واکاوی هایی را داشته باشیم که درادامه مطلب به آن می پردازیم. طبعااستفاده ازاین محصول علاوه برچای وانواع دمنوش، می تواند درخوراکی ودسر های مختلفی نظیر حلوا، کوکی ودسر هایی نظیر کاچی وغیره مورداستفاده قراربگیرد.

 

خرید و قیمت نبات شاخه زعفرانی و سفید

خرید و قیمت نبات شاخه زعفرانی و سفید به علت رنگی که درتولید آن به کارنرفته‌ است وعموما درنوع شفاف وشیشه ای می باشد نام سفید رایدک می کشد لذارنگ هایی نظیر زردزعفرانی به خاطر استفاده ازپودر یادمکرده زعفران درتولید نبات بوده است که باتوجه به نوع روش های تولیدی می تواند درمرحله آخربه عنوان پوشش رنگی ازآن استفاده نمود یااین که کل نبات به دمکرده زعفران آغشته شود.

لازم به ذکراست که نبات زعفرانی فواید بالایی رابرای کارکرد سیستم ایمنی بدن دارامی باشد. نبات های شاخه زعفرانی و سفید صرفابرای استفاده در انواع دسربه کار می رودچون طعم واسانس خاصی در تولیدآن ها به کارنرفته وصرفا با داشتن طعم شیرین وطبع گرمی که داردمی تواند فواید دسر وهمچنین طعم شیرین آن راخاص تر نماید.

این محصول در مجموعه زعفران ایران با بسته بندی های مختلفی نیز دربازار فروش موجودهستند که نوع شرکتی این محصول دارای بسته بندی است ولی بيشترفروش این محصول به صورت فله ای عرضه می شود.

مجموعه زعفران ایران تولید کننده نبات شاخه زعفرانی و سفید، باارائه تولیدات خود در کارتن های بزرگ وپلمپ شده، عرضه عمده این محصول رابه انجام می رسانند، درفروشگاه های بزرگ وهمچنین خوار وبار فروشی ها، عرضه فله ای این محصول ازطریق استفاده ازنوع کارتنی این محصول انجام می شود درواقع خریدار خرده بادرخواست یک کیلویی ازاین محصول، حجم مورد نظر ازنوع کارتنی آن برداشت شده وتقدیم مشتری می کند.

خرید و قیمت نبات شاخه زعفرانی و سفید

فروش عمده نبات شاخه زعفرانی و سفید در شیراز

فروش عمده نبات شاخه زعفرانی و سفید در شیراز توسط مجموعه زعفران ایران با سال ها تجربه در عرضه انواع نبات در طعم های مختلف و بسته بندی های متنوع می توانید انجام دهید. لذا بیشتر مشتریانی که جزء طرفداران پر وپاقرص این محصول هستندجهت خرید خرده خودعموما نوع فله ای رانپسندیده وهمواره سعی دارند ازمحصولات بسته بندی شده نبات استفاده نمایند به این گونه که شرکت های تولیدی جهت ارائه نوع بسته بندی محصول، در حجم های مختلف و کیلویی در بسته های کارتن مقوایی وپلاستيکی زیباارائه می کنندکه حاوی نشان واطلاعات شرکت مورد نظرمی باشد.

درواقع ظرفی که برای بسته بندی این محصول به کارمی رود ازجنس مقوا وکارتن بوده که دارای رویه بازمی باشد با اینحال بعد ازقرارگیری نبات های شاخه زعفرانی و سفید درداخل آن باچیدمان منظم، سلفون کشی برای پوشش رویه ظروف اعمال می شودکه رعایت شیوه بهداشتي رانیز به انجام می رساند.

عموما درپشت‌ بسته بندی کارتنی، استفاده ازطرح واطلاعات مهم توسط برندتولیدی جزء واجبات شمرده می شود ازاین رو آدرس شرکت یاکارخانه تولیدی، جدول ارزش غذایی محصول، تاریخ تولید وانقضا وهم چنین نام ونشان برند تولیدی درج می شودکه صرفا برای جذب مشتری، علاوه برزبان فارسی، زبان های انگلیسی وعربی نیز دردرج اطلاعات فوق مورداستفاده قرارمی گیرد.

استفاده اززبان های مختلف درامر مربوطه به دلیل خریداین محصول به عنوان سوغاتی صورت گرفته است چون بیشترشهر های زیارتی وسنتی ایران مانند مشهد وقم درتولید نبات های شاخه رعفرانی و سفید ازفعالیت بالایی برخوردارهستند به صورتی که این محصول جزء خوراکی های سوغاتی این استان ها قرارگرفته است لذاگردشگران خارجی از سراسر ایران برای تهیه این محصول جهت سوغاتی، می توانند اطلاعات درج شده روی بسته بندی محصول را مورد مطالعه قرار داده و یک محصول عالی و درجه یک را با آگاهی بالایی خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما