صادرات نبات شاخه زرد به دبی

درحال حاضر توزیع عمده انواع شاخه نبات زرد اعلاء ازطریق وب سایت صورت می‌ پذیرد. روش کار به اینصورت است که محصولات با درج تمامی مشخصات و قیمت فروش عمده، ارائه می‌ شوند وخریداران می‌ توانند درهر جایی از کشور که قرار دارند بدون محدودیت زمانی ومکانی محصولات موردنظر خود را در سریعترین زمان ممکن سفارش دهند، همانطور که گفتیم مجموعه زعفران ایران فروش نبات را به صورت عمده انجام می دهد.

این محصولات در نمایندگی های فروش شاخه زرد به دلیل عرضه مستقیم بسیار ارزان تر هستند و خریداران می‌ توانند با خرید ارزان سود بیشتری به دست آورند. پخش نبات شاحه زرد برتر به روش های مختلف علاوه برمورد بالا، چندین مزیت به همراه دارد نظیر:

  • ارتباط مستقیم با فروشنده اصلی و اطمینان بیشتر درخرید
  • کاهش قابل توجه قیمت ها به دلیل حذف دلالان
  • فرصت کافی داشتن جهت تحقیق درباره ی اعتبار وب سایت و کسب اطلاعات ضروری درباره محصول
  • مقایسه قیمت ها و برندها و انتخاب بهترین محصول

نبات شاخه زرد از شکر وقند تهیه می‌ شود و دارای طبعی گرم است. افرادی که دارای طبعی سرد هستند، می‌ توانند با مصرف نبات طبیعت متعادل تری را تجربه نمایند اما افرادی که دارای طبیعتی گرم هستند، نباید در مصرف آن زیاده روی کنند. به این دلیل که زیاده روی درمصرف نبات می‌ تواند موجب سر درد آنها شود.

نبات شاحه زرد درطب سنتی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است ودر درمان سردی معده بسیار موثر است. قیمت نبات زعفرانی عمده نسبت به خرده فروشی آن متفاوت است و در انواع متفاوتی تولید می‌ شود.

از انواع نبات شاخه می‌ توان به نبات شاخه زرد ،نی دار، نبات ساده، نبات لیمویی، نبات باطعم زنجبیل و انواع دیگر اشاره کرد. از نبات شاخه زرد برای درمان افسردگی، تنگی نفس، دل درد و اسهال و همچنین برای کاهش استرس و تپش قلب استفاده بسیاری می‌ کنند. از نبات شاخه زرد چوبی درسفره های عقد نیز استفاده می‌ شود اما اغلب نبات را همراه با چای مصرف می‌ نمایند.

خرید نبات شاخه زرد اعلاء

برای تهیه نبات شاخه زرد اعلاء قم به شکر، آب، مقداری گلاب، چوب یانی احتیاج است. در این روش ابتدا آب را دورن ظرف ریخته و روی شعله قرار می‌ دهیم. هنگامی که آب جوش آمد، شکر را به آن اضافه می‌ کنیم،.حال اجازه می‌ دهیم تا شکر به خوبی قوام یابد.

گلاب رابه آن اضافه می‌ کنیم و مقداری هم می‌ زنیم. شعله راخاموش می‌ کنیم. مخلوط راداخل ظروف استوانه ای می‌ ریزیم ونی ها را داخل ظرف ها قرارداده و اجازه می‌ دهیم تا نبات ها خنک شوند. درآخرین مرحله ازاین فرآیند بلور های نبات شکل می‌ شود.

انواع نبات شاخه زرد تولید شده و در بسته بندی های گوناگون و با حجم های مختلف تهیه می‌ شوند و به فروش می‌ رسند. بعضی ازآن ها بسته های ۶تایی، ۸تایی، ۱۲تایی و… می‌ باشندکه قیمت های مختلفی نیزدارند.

 

تولید کننده نبات شاخه زرد

تولید کننده نبات شاخه زرد درجه یک در قم این محصول رابا استفاده از تجهیزات بهداشتی و مکانیزه، بدون دخالت دست تولید و به بازار عرضه می کند. خریداران این محصول میتوانند جهت سفارش نبات شاخه زرد درشکل های مختلف آن ازجمله نبات چوبی، نی دار یاشاخه نبات، نوع دلخواه موردنظر خودرا بصورت عمده سفارش دهند. سفارش مستقیم و بی واسطه نبات شاخه زرد قم به طورمستقیم از تولیدکننده آن، موجب می‌ شودکه خریدار باقیمت ارزان تری آن رابه دست آورد. این محصول دربسته بندی های بسیارشیک ومناسب دراختیار خریداران قرارمی‌ گیرد. به همین جهت نبات شاخه زرد می ‌تواندبه عنوان سوغات توسط مصرف کنندگان نهایی خریداری شود. بااین که نبات شاخه زرد بصورت عمده محصولی صادراتی می باشداما قیمت آن رابه یک محصول مقرون بصرفه تبدیل کرده است.

نبات شاخه زرد یکی ازمحصولات اصلی کشور ایران بوده که معمولا در مراسم های مختلف مانند عقد و عروسی استفاده می شود. این محصول درابتدا به صورت تخت وبعد از آن به صورت شاخه ای وارد بازار شد و بعد از آن به دلیل مشکلاتی که در نحوه ی مصرف آن وجود داشت به صورت عمده تولید و روانه بازار گردید.

امروزه شاخه نبات زرد درطعم های مختلفی مانند زعفرانی گل محمدی زنجبیلی و دارچینی تولیدشده و مورد استقبال عموم قرارگرفته است. شاخه نبات ها که به عنوان پرطرفدارترین نوع از نبات هاشناخته می شوند ازترکیب موادی چون آب شکر و مواد افزودنی تولید میگردد. شاخه نبات های زرد که به طور رایج بانام نبات های چوبی شناخته می شوند سرشار از ساکارز بوده و مصرف آن به تقویت عضلات بدن کمک می نماید.

این نوع از نبات های شاخه زرد در بیشتر شهر های ایران تولید می‌ شود اما منشاء اصلی تولید این محصول رامی توان به شهر مشهد نسبت داد. طبیعت شاخه نبات زرد درطب سنتی گرم معرفی می شود وبه همین دلیل مصرف آن برای افرادی که به سرد مزاجی مبتلامی باشند توصیه می گردد.

ازجمله ویژگی های بارز اینگونه از نبات های شاخه زرد میتوان به موارد زیراشاره نمود:

  • رفع اختلالات گوارشی
  • درمان یبوست
  • رفع سرفه
  • افزایش انرژی

تولید کننده نبات شاخه زرد

خرید عمده شاخه نبات زرد

یکی ازنکات بسیار مهم درهنگام خرید شاخه نبات زرد توجه به میزان رطوبت وچسبندگی این نوع از نبات هامی باشد بگونه ای که هرچه رطوبت نبات کمتر باشد چسبندگی آن بیشتر و کیفیت آن بالاتر خواهد رفت. علاوه بر آن توجه به کیفیت مواد اولیه ای که در تهیه نبات شاخه زرد استفاده می شود بسیار مهم است زیرا در صورتی که از خاک قند به جای شکر در تهیه نبات شاخه ای استفاده شود این محصول کیفیت خود را ازدست می دهد. توجه به میزان نبات موجود برروی هر نی نیز ازاهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا وجود حد متوسط نبات نشان دهنده تولید درست محصول می باشد.

بعضی از تولید کنند گان نبات شاخه زرد را به صورت فله ای دربین فروشندگان توزیع می نمایند امابه طور معمول نبات هایی که در کارخانه بسته بندی و عرضه می شوند از قیمت بالاتری برخوردار هستند. علاوه بر این مواد به کار رفته در ساخت نبات شاخه زرد تاثیر به سزایی در تعیین قیمت نبات شاخه ای دارد بگونه ای که می‌ توان گفت نبات های شاخه زرد به نسبت دیگر نبات ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. قیمت شاخه نبات زرد دربسته بندی های 12 عددی بین با قیمت های مختلف در مجموعه زعفران ایران به فروش می رسد. در صورتی که می خواهید رایحه دلنشین و طعم بی نظیر شاخه نبات های زرد در طول مهمانی خانوادگی خود هوش از سر مهمان ها ببرد با ما تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی مشاوران ما در خصوص خرید بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما