خریدار زعفران در دبی با قیمتی عالی

زعفران گیاه خوشبو و خوش رنگ است و در بسیاری از مناطق کشور از جمله خراسان رضوی و جنوبی تولید می شود.  نمونه مرغوب آن جهت صادرات سرگل، نگین است. در حال حاضر صادرات زعفران به دبی و دیگر کشور ها به صورت فله یا بسته بندی نا مناسب انجام می شود. که به دلیل نداشتن برند مناسب جهت بسته بندی، سود اصلی در اختیار کشور های خریدار قرار می گیرد. خریدار زعفران در دبی با قیمت عالی، کشور های حوزه خلیج فارس، کشور های آفریقایی و اروپایی است.

خریدار زعفران در دبی با قیمتی عالی

صادرات زعفران ایرانی به دبی

صادرات زعفران ایرانی به دبیصادرات زعفران ایران همچون زعفران نگین صادراتی قائنات به دبی بیشتر به دو صورت عمده و بسته بندی می باشد. زعفران شبه نگین، نگین سوپر و سرگل ممتاز از نمونه های زعفران صارداتی است. قیمت زعفران در دبی چندین برابر قیمت در ایران است. قیمت زعفران وابسته  به نوع ، کیفیت و بسته بندی است. در حال حاضر زعفران ایران با کیفیت پایین تر و ارزان از طریق دبی به کشور های دیگر صادر می شود. که علت آن اختلاط نمونه خالص با تقلبی در این کشورها است به طوری که میزان رنگ دهی و کیفیت زعفران کاهش چشمگیری می یابد.

برترین خریدار زعفران ایرانی در دبی

برترین خریدار زعفران ایرانی در دبیبرترین خریدار زعفران ایرانی در دبی ، کشور های حوزه خلیج فارس، کشور های آفریقایی و چین می باشد. مراکز فروش زعفران ایرانی در دبی شامل بازار مرشد، کرامه و دیره می باشد. بیشتر خرید زعفران در دبی توسط واسطه گران غیر حرفه ای انجام می شود که با اختلاط زعفران مرغوب با نوع نامرغوب و گاها با بسته بندی های ایرانی و با آرم استاندارد ایران اقدام به فروش به دیگر کشور ها می نمایند.خریدار زعفران ایران، کشورهای امارات، اسپانیا، چین و دیگر کشور های اروپایی و افریقایی است.

فروشندگان عمده زعفران در ایران

فروشندگان عمده زعفران در ایرانفروشندگان عمده برندهای مختلف زعفران نظیر زعفران صادراتی قائنات در ایران کشاورزان و شرکت های تعاونی  می باشندکه زعفران را بدون واسطه و با قیمت منا سب و درصد خلوص و رنگ دهی بالا به فروش می رسانند. فروشگاه های  اینترنتی نیز به صورت فله ای یابه صورت بسته ای این کالا را در اختیار مشتری قرار می دهند. شرکت خریدار زعفران، واسطه بین کشاورز و فروشنده داخلی یا خارجی می باشد این شرکت ها علاوه بر ترویج آموزش، در رعایت حقوق  کشاورز و مصرف کننده نقش فعال دارند.

قیمت روز زعفران ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی

قیمت روز زعفران ایرانی در بازارهای داخلی و خارجیقیمت روز زعفران ایرانی در بازار های داخلی و خارجی اختلاف زیادی با هم دارند. به طوری که قیمت آن در خارج ، چندین برابر در داخل کشور است. در حال حاضر قیمت هرکیلو زعفران نگین سوپر صادراتی به ترتیب نسبت به نمونه نگین و پوشال قیمت بالاتری دارد.  یکی از عوامل موثر در قیمت زعفران در بازار های داخلی و خارجی فصل برداشت است. ضمنا نوسانات قیمت دلار و ارز و تعرفه گمرکی در قیمت این کالا نقش اساسی دارد. در کشور های اسپانیا و چین زعفران صادراتی دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به نمونه داخل کشور است. این کشور ها این کالا را با قیمت پایین خریداری کرده و با بسته بندی مناسب به دیگر کشور ها صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما