تولید نبات شاخه زرد در قزوین

تولید انواع نبات شاخه زرد در سراسر کشور

نبات شاخه زرد که امروزه به دو نوع چوبی و شاخه ای عموما تولید و عرضه میشود و بصورت ساده, طعم دار و زعفرانی و در حالت فله ای و یا بسته بندی تهیه و تولید میشود، در چند سال اخیر نوع چوب دار این محصول با استقبال خوبی از طرفدارارن روبرو شده و این امر باعث شده بسیاری از تولیدکنندگان نبات، در کنار نبات شاخه زرد, به تولید نبات چوبی این محصول هم روی آورند, در حال حاضر نبات شاخه زرد زعفرانی پر فروش ترین محصول در این حوزه به شمار می رود. علاوه بر فروشگاه های بزرک و سوپر مارکت های کوچک تر، در کافه ها, رستوران ها و کافی شاپ ها هم مورد استفاده و مصرف قرار می گیرد.
نبات شاخه زرد فله در کارتن های 5 و 10 کیلویی عرضه میشود و حالت بسته بندی آن به صورت عددی می باشد و در تعداد ده عددی و بیست عددی بسته بندی و تهیه می گردد.
اگر قیمت خرید انواع نبات گیاهی را از تولیدی های اصلی استعلام بگیریم، بی شک نرخ آنها از دیگر مراکز عرضه کننده مناسبتر است.
تولید نبات با کیفیت بالا و استفاده از از عصاره های مطبوع گیاهی سبب می شود که شرکتهای تولید کننده و عرضه کننده عملکرد بهتر و جذاب تری در فروش این محصول داشته باشند. این نبات ها که استفاده های زیادی دارند، با طعم های مختلف ارائه می شوند تا هر کسی با سلیقه خود اقدام به خرید طعم های مختلف شاخه نبات کند.
با توجه به این موضوع که قیمت انواع نبات شاخه زرد در هنگام خرید اهمیت بالایی  دارد، بایداین محصول را از مراکزی خرید کرد که کمتری قیمت را به مشتریان خود اعلام میکنند. در این میان تولیدی ها می توانند نبات را با مناسبترین قیمت ارائه دهند.

تولید انواع نبات شاخه زرد در سراسر کشور

قیمت نبات شاخه زرد

نبات جزو تنقلات شیرین به حساب می آید و در کشور عزیز مان ایران بسیار طرفدار دارد و آمار مصرف بسیار بالایی را داراست و به همین خاطر کارگاه ها و کارخانجات تولید کننده ی این محصول نیز در سال های اخیر رشد داشته اند, در سال های اخیر نوع نبات نی دار هم تولید و روانه ی بازار شده است و با استقبال بسیار بالایی از سوی مصرف کنندگان و خریداران قرار گرفته, چون یک نفره بودن هر یک عدد از این محصول و استفاده از آنها در کافه و رستورانها از دلایل افزایش رشد تولید و مصرف آن می باشد.

نبات شکسته که در فرایند تولید نبات شاخه ای و نبات های چوبی و نبات های نی دار ایجاد می شود, در بسته بندی یک نفره تولید و در بازار عرضه میشود و در طعم ساده, زعفرانی و طعم های دیگر نبات می باشد. و این نوع نبات هم به صورت کاملا بهداشتی تهیه می شود که خیلی مناسب برای استفاده در رستورانها, کافی شاپ ها می باشد.
وزن نبات بسته بندی های تک نفره حدود 20 گرم می باشد و بصورت 20 تایی در داخل پاکت و قوطی ها بسته بندی می شوند و بسته های 300 تایی نبات تک نفره در درون یک کارتن بزرگ مخصوص رستوران ها و کافی شاپ ها هم وجود دارد.

نبات چوبی زمانی  که به صورت فله و در مقدار زیاد خرید و فروش میشود، دارای قیمت پایین تری می باشد. چون فروشنده و عرضه کننده این محصول ، فروش را شامل تخفیف می کنند.
همه خریداران عمده ای که قصد سفارش مقدار زیادی از نبات چوبی را دارند، سعی می کنند نوع فله آن را سفارش بدهند. چون در این شرایط تخفیف خوبی شامل آن می شود و همین مسئله به نفع شان می باشد.
باید این موضوع را مد نظر داشت که قیمت نبات با درجه کیفیت آنبات ارتباط مستقیم دارد و این را نباید فراموش کرد. پس در بیشتر موارد به مرکز های فروش معتبر نبات مراجعه کنید و نبات چوبی با کیفیت را بصورت فله خریداری نمایید. این نوع نبات ها میتوانند توجه شما را جلب کنند.

و در مورد نبات شکسته یا نبات خرده نبات باید عرض کنیم که این نبات در مراحل تولید و قراردادن نباتهای شاخه ای و و نبات های چوبی در بسته بندی هایشان به عنوان محصول جانبی تشکیل می شوند. این نوع نبات هم مورد توجه خریداران قرار گرفته است و برخی از تولید کنند گان و کارخانجات تولیدی ، این محصول را هم با رعایت اصول بهداشتی و مجوز سلامت و در بسته بندی های چند کیلویی، با قیمت مناسب تهیه و عرضه میکنند در حال حاضر سه نوع نبات ساده و نبات زعفرانی و نبات طعم دار را دارا می باشد.
این محصول در فروشگاه ها به صورت بسته ای و فله به فروش می رسد همچنین در رستوران ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل بسته بندی خوب آن مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

قیمت نبات شاخه زرد

خرید انواع نبات نی دار و شاخه زرد فله

نبات شاخه ای یکی از پر مصرف ترین محصولات حوزه نبات می باشد که توسط بسیاری از کارخانجات و تولید کنندگان که همه شهر های مشهد و اصفهان هستند, به صورت انبوه تولید و عرضه می گردند. و معمولا به هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی در بازار وجود دارند. نوع فله ی این نبات در بسته های 5 کیلو و 10 کیلویی وجود دارد. و نوع نبات شاخه ای زرد آن نسبت به نبات ساده پر مصرف تر می باشد و آمار خرید و فروش نبات ساخه زرد بسیار بالاتر است.
خریداران عمده و شرکتهای پخش نبات شاخه زرد باید به این نکته توجه کنند که استفاده از زعفران در نبات به جای رنگ های مصنوعی، برای سلامت مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است و این موضوع را نباید قربانی قیمت تمام شده محصول کنند, چون بعضی از تولید کنندگان و کارخانه های تولیدی این حوزه به جای زعفران از رنگهای شیمیایی برای زرد کردن نبات ها استفاده می کنند.

جهت خرید بهترین نبات شاخه زرد زعفرانی به صورت فله و بسته بندی شرکت های مختلفی وجود دارند. که معمولا این عرضه کننده ها همیشه بهترین محصولاتشان را با کیفیت عالی ارائه می کنند.
نبات از جمله خوراکی های شیرینی است که جهت خوش طعم شدن با محصولات دیگر هم قابل مخلوط شدن می باشد. زعفران را میتوان از جمله بهترین طعم دهنده های نبات شناخت. که هم خواص درمانی بسیار خوبی دارد و هم بسیار خوش طعم و خوش رنگ است.
بای در نظر داشته باشید که نبات شاخه زرد فله را باید از تولید کننده و کارخانه های تولیدی دست اول خرید کنید، قطعا باید بصورت مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنید. همین مسئله باعث می شود واسطه های مختلف از بین بروند و به دلیل قیمت مناسب تر در سفارش ها به نفع خریداران خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما