صادرات و فروش نبات طعم دار گیاهی

فروش عمده نبات طعم دار زعفرانی در سراسر ایران

نبات یکی از خوراکی های شیرین به حساب می شود که در سراسر کشور عزیزمان ایران و در بین مردم طرفدار زیادی دارد و مقدار مصرف بالایی را داراست و به همین علت کارگاه های ساخت و کارخانجات تولیدی این محصول هم در سال های اخیر بسیار زیاد شده اند, در بین چند سال اخیر نوع نبات چوبی نیز تولید و روانه ی بازار شده که با استقبال خوبی از سوی مشتریان، مصرف کنندگان و خریداران قرار گرفته, سهولت استفاده، یک نفره بودن هر یک عدد از این محصول و قابلیت استفاده از این نوع نبات  در کافه و رستورانهای سنتی برخی از دلایل افزایش رشد تولید و فروش آن می باشد.

نبات امروزه  با اشکال مختلفی تولید می شود، این محصول در طعم های ساده, زعفرانی و گیاهی توسط بسیاری از تولید کنندگان تهیه و روانه ی بازار می شود که در سال های اخیر با توجه به رشد تولید و رقابت در این زمینه, انواع بسته بندی های مختلف نبات با طراحی های زیبا و جذاب توسط فعالان این صنعت ارائه شده که همین عمل مطمئنا به صادرات نبات کمک بسیار زیادی می کند.

همچنین با در نظر گرفتن کم ارزش پول کشورمان در برابر ارز کشور های خارجی، صادرات این محصول و به خصوص اشکال گوناگون نبات که تولید اصلی آن کشور عزیزمان ایران میباشد می تواند عمل بسیار سود آوری باشد،

این محصول که امروزه در بعضی از شهر ها تولید انبوه می شود, کیفیت های متنوعی دارد, بعضی از تولید کنندگان این محصول را از شکر های تولید داخل تهیه می کنند که کیفیت بهتری را دارد, و همچنین قیمت پایین تری را داراست و کیفیتش مناسب است.

امروزه خراسان شمالی به عنوان مهد تولید انواع نبات با طعم های گوناگون شده است, شاید بتوان به جرات گفت بهترین کیفیت را در بین شهر های کشور دارا است و امروزه معمولا به صورت بسته بندی شده در وزن های مختلف و همچنین به صورت فله ارائه می شود.

یک نوع دیگر نبات با عنوان نبات شکسته یا خرده شده  هم وجود دارد که در هنگام تولید و بسته بندی گونه های مختلف نبات در بسته بندی ها، به نام محصول جانبی بوجود می آید, این نوع نبات هم مورد توجه مشتریان و خریداران قرار گرفته و بعضی از تولید کنندگان این محصول رابا رعایت اصول بهداشتی در بسته بندی های مختلف و با قیمت مناسب و پایین تر تهیه و عرضه می کنند. در حال حاضر انواع ساده, زعفرانی و طعم دار گیاهی این نوع نبات هم وجود دارد را داراست.

قیمت انواع نبات طعم دار گیاهی

آیا نبات گیاهی یا طعم دار می تواند برای مصارف دارویی استفاده شود؟ آیا این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای دم نوش های گیاهی باشد؟

نبات گیاهی پودری یک نوع دیگر نبات عرضه شده است که در فرایند تولید آن از گیاهان دارویی خرد شده مثل گل گاو زبان، دارچین، زنجبیل، گل بنفشه، سیاه دانه و غیره استفاده می شود, این محصول به  خوبی میتواند جایگزینی برای دمنوش این گونه گیاهان باشد و همچنین که این دم نوش را شیرین می کند, پودر گیاه مورد نظر را به آن اضافه کرده و طعمی خیلی خوبی را به دم نوش می دهد به اضافه اینکه خواص دارویی آن هم برای بدن مفید می باشد.

محصول نبات طعم دار گیاهی به عنوان فله و همچنین بسته بندی شده،  توسط فروشندگان به فروش می رسد، و قاعدتا نوع فله این نوع نبات قیمت مناسبتری دارد.

فروش نبات طعم دار گیاهی دارچینی

برخی از خاصیت های دارچین رفع بی حسی, برطرف کننده ی بوی بد دهان, مفید برای اعصاب, روشنایی چشم و شنوایی می باشد,  با این حال نبات طعم دار گیاهی دارچین که از گیاه خورد شده آن تولید شده و در بازار عرضه شده است ، تمام این خواص را دارد  به همراه خواص خود نبات و به شکل فله ای و کیلویی و بسته بندی در بازار به فروش می رسد,  معمولا این نو محصول به صورت نبات چوبی تولید و عرضه می شود که در بین خریداران استقبال بسیار بالایی داشته و بازار گسترده ای را در خود گرفته است.

فروش نبات طعم دار گیاهی دارچینی

فروش نبات طعم دار گیاهی گل گاو زبان

نبات طعم دار گیاهی معمولا به دو روش ساخته میشود, روش اول این که از گیاه خورد شده مورد نظر در ساخت آن استفاده می شود که قیمت معمولا بالاتری دارد و روش دوم به شکل عصاره است که از برای ساخت آن از عصاره این گیاه استفاده می شود. و این روش قیمت کمتری را داراست  چرا که از خود گیاه ساخته نشده و از عصاره آن استفاده شده. معمولا روش اول بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.

نبات طعم دار گیاهی با طعم گل گاو زبان، جزو محصولات با قیمت بالا در این حوزه به حساب می اید و دلیل این موضوع هم قیمت بالای این گیاه به دلیل کم بودن آن است, انواع نبات طعم دار گیاهی به صورت فله و بسته بندی توسط تولید و فروشندگان در بازار عرضه می شود.

فروش نبات طعم دار گیاهی زرشکی

نبات زرشکی که مدت زیادی از تولید و عرضه ی آن به بازار نمی گذرد با توجه به طعم خوب و خوشمزه ای که دارد, درهمین زمان کم توانسته جایگاه خوبی رادر بین بازار فروش بدست بیاورد.

مصرف نبات طعم دار گیاهی زرشکی خواصی چون ضد توموره  های خوش خیم و بد خیم , تمیز کننده ی خون, مفید در درمان بیماری های قلبی و کلیه, کاهنده ی قند خون, تنظیم فشار خون, ضد آرتیمی مناسب برای معالجه سنگ کلیه و ویتامین های B1 و B2 را دارد که در کنار طعم عالی آن ، به رضایت مشتریان و فروش بالای این محصول کمک زیادی کرده است.

فروش نبات طعم دار گیاهی لیمو

نبات طعم دار گیاهی با طعم لیمو که از پودر خورد شده لیمو عمانی در تولید آن استفاده می شود, خواصی زیادی چون ضد ویروس بودن, ضد باکتری , کاهنده ی وزن, هضم کننده برای معده، و تصفیه کننده کبد ,تقویت کننده سیستم دفاعی بدن دارد همچنین دارای ویتامین سی، فلاوونوئید, پکتین و لیمونین و املاح معدنی بسیاری را دارا می باشد ، که استفاده از آن درکنار نوشیدن چای گرم علاوه بر خواص بسیاری که دارد می تواند بسیار دل نشین باشد, این محصول به صورت فله ای و همچنین به صورت بسته بندی در وزن های مختلف تولید و عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما