فروش نبات گیاهی طعم دار دارویی

خرید انواع نبات گیاهی طعم دار در اشکال مختلف

ایده فروش نبات گیاهی یا نبات طعم دار وقتی شروع شد که نبات به صورت زعفرانی تولید شد، فروش نبات زعفرانی ایران در چند سال اخیر مورد استقبال مردم عزیز قرار گرفته و تولید کنندگان پس از اینکه متوجه این استقبال مردم شدند شروع به تولید انواع نبات با طعم و رنگ ها و مدل های مختلف کردند، امروزه انواع نبات طعم دار گیاهی به حجم زیادی در بازار ایران و در همه فروشگاه ها به فور پیدا می شود، یک نمونه از مدل های پر تقاضا و پر مصرف و محبوب نبات در بین مصرف کنندگان، نوع چوبی و نی دار آن می باشد ، و به دلیل راحتی استفاده این نوع نبات در شیرین کردن و طعم دار کردن نوشیدنی های گرم مثل چای حجم بازار زیادی را به خود اختصاص داده است.
در نوع نبات طعم دار گیاهی ، این محصول از پودر خورد شده گیاهان دارویی گوناگون ساخته می شود. که همین موضوع موجب شده این محصول در رده محصولی دارویی قرار بگیرد, گیاهانی مثل گل گاو زبان، پونه، گل بنفشه، هل، میخک، نعنا, زنجبیل, دارچین, زرشک, چای ترش و غیره به دلیل طعم خوش و دلنشینی که دارند به خوبی در نبات طعم دار گیاهی استفاده می شوند و به صورت خورد شده از پودر این گیاهان در تولید این محصول استفاده می شود. شما با خرید این نوع نبات های طعم دار گیاهی می توانید از خواص دارویی آنها، درکنار نوشیدن یک چای داغ استفاده کنید.

قیمت نبات طعم دار گیاهی با طعم گل گاو زبان

از خواص بی نظیر گیاه گل گاو زبان می توان به تقویت و ترمیم پوست و مو، تقویت اعصاب، ضد سرطان، تب بر، کمک به سرماخوردگی، کمک به درمان عفونت، تنظیم فشار خون و خواص آن برای لاغری اشاره کرد.
طرز تولید و تهیه انواع نبات های طعم دار گیاهی را در ابتدای مقاله برای شما بازگو کردیم، لازم است بدانیم نوع طعم دار گیاهی گل گاو زبان به دلیل اینکه این گیاه جزو گیاهان دارویی به نسبت گرانتر از دیگر گیاهان دارویی می باشد ، هزینه تمام شده اش بالاتر از دیگر طعم های نبات می باشد و این تنها دلیل قیمت بالاتر این محصول نسبت به سایر محصولات و سایر طعم ها می باشد.
لازم به توضیح است که بعضی کارخانجات و تولیدی های نبات برای تولید نبات های طعم دار گیاهی و برای اینکه قیمت این نوع نبات را پاینن تر بیاورند ، به جای استفاده از پودر گیاه گل گاو زبان ، از عصاره این گیاه استفاده می کنند، و این موضوع باعث می شود که قیمت تمام شده این نوع محصول کمتر شود، ولی لازم به ذکر است که همانطور که به جای خود گیاه از عصاره این گیاه در فرایند تولید آن استفاده میکنند، ولی کیفیت و ارزش دارویی این محصول هم به شدت کاهش پیدا می کند، پس با این بیاناتی که عرض شد بهتر است موقع خرید محصول تبات گیاهی گل گاو زبان سعی کنید از نوعی از آن خرید کنید که به جای عصاره این گیاه از پودر خورد شده این گیاه استفاده شده باشد. این طور هم طعم اصلی این گیاه را حس خواهید کرد، و هم طعم دلنشین آن را خواهید چشید و همچنین از خواص دارویی بی نظیر این گیاه بهره خواهید برد، در کنار اینکه از خواص دارویی خود نبات هم لذت خواهید برد.
فروش محصول نبات طعم دار گیاهی گل گاو زبان در بازار و فروشگاه ها هم به صورت بسته بندی در بسته های چند کیلویی و هم به صورت فله و وزنی و کلی انجام میشود، درصورتیکه قصد دارید مقدار زیادی از این محصول با کیفیت را خریداری کنید یا قصد دارید برای فروش این محصول اقدام کنید پیشنهاد می کنم از نوع فروش فله ان استفاده کنید و بصورت کیلویی با حجم بالا خرید بزنید.

قیمت نبات طعم دار گیاهی با طعم گل گاو زبان

خرید نبات طعم دار گیاهی با طعم دارچین

از خواص دارچین می توان به سرشار از آنتی اکسیدان بودن آن و همچنین خواص ضد التهابی آن، و خواص ضد دیابتی آن، آزام بخشی آن، ضد سرطان بودن آن، ضد عفونت باکتری و قارچی آن ، برطرف کننده ی بوی بد دهان آن، نام برد, با این همه خاصیتی که گیاه دارچین دارد در نظر بگیرید که نبات طعم دار گیاهی با طعم دارچین که از پودر خورد شده این گیاه تهیه و تولید می شود چه مقدار برای بدن انسان مفید خواهد بود.
این مجموعه نبات طعم دار گیاهی با طعم دارچین را هم به صورت کیلیویی و فله و هم در بسته بندی های مختلف عرضه می کند.

فروش عمده انواع نبات گیاهی طعم دار به صورت فله

برای فروش عمده انواع نبات های طعم دار گیاهی تنها کافی است که با مشاورین و کارشناسان فروش ما در تماس باشید ، به این منظور برای برقراری ارتباط با ما شما می توانید از صفحه تماس با ما در سایت ، فرم اطلاعات تماس را تکمیل نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند ، یا همچنین می توانید از طریق شماره های تماس موجود با ما ارتباط برقرار کنید.
این مجموعه سال ها تجربه در فروش عمده و صادرات انواع نبات مختلف در نوع ساده، نوع طعم دار گیاهی، نوع زعفرانی و در اشکال مختلف از جمله به صورت شاخه ای، به صورت نی دار و چوبی، دارد. اگر قصد دارید به صورت برای تکمیل انبار کالای خود به صورت عمده خرید نمایید، در جای درستی قرار دارید و این مجموعه میتواند نیاز شما را از این محصول به خوبی تامین کند، همچنین شما می توانید ازفروش های عمده، کلاسیک و ویژه این مجموعه برخوردار شوید. ما به صورت ماهانه و فصلی برنامه های فروشی برای تکمیل خریداران محترم در سیستم فروش خود قرار داده ایم که برای شما عزیزان از مزایای زیادی از جمله، تخفیف های عالی برخوردار خواهد بود.
قدر شما مشتریان عزیز را می دانیم و در راستای قدردانی و تشکر ازاینکه ما را در نامین کالای خود انتخاب کرده اید همواره بهترین تلاش مان را می کنیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما