فروش عمده نبات طعم دار گیاهی

فروش عمده نبات طعم دار گیاهی

نبات یکی از جایگزین های مفیدی ست که می توانید با آن نوشیدنی های داغ مختلف را نوش جان کنید. چون نبات ضرر کمتری نسبت به قند دارد و میتوان در بلندمدت از این محصول استفاده کرد.
به تازگی به دلیل استفاده ی زیاد نبات ها در کنار چای و دیگر نوشیدنی و دم نوش ها، این محصول به صورت طعم دار گیاهی در طعم و عطر و رنگ های مختلف عرضه می شود. با این روش میتوان از خواص گیاهی این محصول در کنار طعم شیرین آن استفاده کرد و به نیازهای دارویی قسمت های مختلف بدن کمک کرد.

این محصول را در اشکال مختلف به صورت چوبی ، نی دار، بسته بندی های مشخص و همچنین به صورت فله تهیه کنید، نبات طعم دار گیاهی با استفاده از پودر گیاهان دارویی و ترکیب با آنها تولید می شود، شکل چوبی و نی دار این محصول بیشترین استقبال بین مشتریان و مصرف کنندکان را دارا می باشد، چرا که استفاده از آن بسیار راحت و سریع می باشد، به این شکل که نبات به چوب یا نی های باریکی وصل هست و با استفاده از همان چوب یا نی می توانید نبات را به خوبی در چای و نوشیدنی تان حل کنید و هم بزنبد. همچنین این محصول بدون نی و چوب و به صورت شاخه نبات و نبات خورد شده نیز به فروش عمده می رسد.

نبات خورد شده یا شکسته که در فرایند تولید انواع مختلف نبات بوجود می آید هم در بسته بندی های چند کیلویی و هم به صورت فله ای در بازار عرضه می شود به فروش عمده میرسد.بنا بر نبات خورد شده یا شکسته بوجود آمده از انواع مختلف نبات زعفرانی یا طعم دار و یا نبات ساده، این محصول هم خورد شده همان محصول می باشند و گاهی ترکیبی از آنها می باشند.

صادرات شاخه نبات طعم دار گیاهی

نبات یک محصول خاصی است, که با توجه به نوع و ساختار آن باعث می شود تا زمان زیادی در هر مکانی که قرار بگیرد خراب نشود ، به همین علت برای حمل و نقل و انبار کردن این محصول دیگر شما نگران فاسد شدنش نخواهید بود. همچنین با توجه به اینکه این محصول در بین کشور های همسایه ایران و همچنین دیگر کشور های مختلف جهان مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است، این دلایل باعث شده که این محصول می تواند یک محصول عالی برای صادرات عمده به کشور های مختلف باشد، همین دلایل و مزایا باعث شده که کشور های همسایه شروع به تولید تبات و صادرات این محصول با ارزش کنند، با توجه به اینکه هنوز چند کشور انگشت شمار در سراسر جهان شروع به تولید این محصول کرده اند میتوان درک کرد که هنوز صادرات انواع مختلف نبات در کشور میتواند یک گزینه خوب اقتصادی در تظر گرفته شود، مطمئنا صادرات نبات از پتانسیل بالایی برخوردار است.
امروزه در کشور عزیزمان ایران، چندین کارخانه و تولید کننده فعال, برای محصول نبات در انواع اشکال و طعم و رنگ ها شروع به کار کرده اند و این محصول را با کیفیت بالا برای صادرات در بسته بندی های مختلف به کشور های همسایه و سراسر جهان تولید می کنند.

باید بدانید که نبات یکی از پرمصرف ترین محصولات غذایی در ایران عزیز به حساب می آید و به همین علت مصرف بالا، بیشتر به صورت فله و کیلویی توسط فروشنده به فروش می رسد. اما به دلیل نیاز بازار این محصول داخل کشور, در بسته بندی های مگوناگون و زیبایی با طراحی و رنگ و شکل و طعم های متنوعی تولید شده و به فروش می رسد. که باعث شده تا مشتریان بسته بندی های زیبای نبات به عنوان کادو برای مهمانی ها و دور همی ها استفاده کنند.

صادرات شاخه نبات طعم دار گیاهی

تولید محصول نبات از دوران قدیم در کشور وجود داشته و به نحوی جزوی از فرهنگ کشورمان می باشد و از سال های بسیار قدیم درکارگاه هایی این محصول را به صورت سنتی تولید می کردند و با آن تجارت می کردند. حال بعد از گذشت دهه ها کارخانجات و تولید کنندکانی شروع به تولید و ساخت این محصول به صورت صنعتی کرده اند و حجم بسیار زیادی از این محصول را در بازار کشور عرضه می کنند.
لازم به ذکر است که نبات شاخه زعفرانی یکی از پرمصرف ترین محصولات این صنعت به حساب می آید.و به دلیل استفاده زعفران در این محصول به علت قیمت بالای این ادویه و خواص دارویی بی نظیرش در قیمت ایت نوع محصول تاثیر میگذارد.

صادرات نبات طعم دار گیاهی به چین

محصول نبات باتوجه به ویژگی هایی که داردو اینکه از قدیم در کشورمان تولید می شده ، ظرفیت بسیار بالایی برای صادرات به دارد، و با توجه به مراودات اقتصادی زیادی با کشور چین داریم یکی از مقصد های اصلی صادرات این محصول به کشور چین می باشد. پس برای صادرات محصول نبات به کشور های مختلف از جمله کشور دوست و همسایه چین، باید به نوع بسته بندی و طراحی این محصول دقت شود و به نکات بسیاری از جمله زیبایی و مشتری پسندی آن اهمیت داد، به اضافه باید ملاحظات لازم مثل رنگبندی وطراحی ظاهری برای کشور مقصد را هم به خوبی بررسی نمود و با برنامه صحیح برای صادرات به کشور های مختلف شروع به کار کرد. تا بتوان دربازار هدف و مقصد موردنظر بااستقبال ازطرف مشتریان و مصرف کنندگان روبرو شد, برای مشاوره در صادرات انواع مختلف نبات از طریق راه های ارتباطی موجود د ر صفحه تماس با ما سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما