صادرات زعفران به ترکیه توسط شرکت های تولیدی

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان زعفران در جهان است. و به 62 کشور در جهان این محصول صادر می شود. صادرات زعفران به ترکیه و سایر کشور ها توسط برخی از شرکت های تولیدی انجام می شود. این شرکت ها در بسته بندی های مختلف و یا به صورت فله ای این محصول را به کشورهای دیگر ارسال می کنند. صادرات این محصول به صورت چمدانی صورت می گیرد. 

صادرات زعفران به ترکیه توسط شرکت های تولیدی

قیمت زعفران ایرانی در بازار ترکیه

قیمت زعفران ایرانی در بازار ترکیهترکیه خود تولیدکننده زعفران می باشد اما به دلیل کیفیت و مرغوب بودن زعفران ایرانی، از واردکنندگان این محصول به کشورش شده است. بازار خرید و فروش زعفران در ترکیه بسیار رونق گرفته است.

ترکیه پس از خرید زعفران به صورت فله ای و یا در بسته بندی های مختلف آن را با قیمت چندین برابری به بازارها عرضه می کند و می فروشد. با خرید به صورت فله ای خود به بسته بندی آن پرداخته و با قیمتی بالا به فروش می رساند. 

میزان صادرات زعفران ایرانی در سال 97

میزان صادرات زعفران ایرانی در سال 97ایران صادرات زعفران به کشورهای اسپانیا، ایتالیا، امارات متحده عربی، هند، چین، عربستان سعودی، تایوان و قطر را به عهده دارد.  سالانه میزان صادرات زعفران ایرانی را اندازه گیری می کنند. با توجه به نوسانات ارزی و بالا رفتن قیمت دلار و به دنبال آن گران شدن قیمت زعفران، صادرات این محصول در سال 97 نسبت به سال 96 روند رو به رشدی را داشته است. 

همچنین تعرفه صادرات زعفران به عواملی مثل نوع و مقدار زعفران و وزن و بسته بندی آن دارد و تعرفه آن ثابت نمی باشد.

خریدار انواع زعفران ایرانی در ترکیه با بهترین قیمت

خریدار انواع زعفران ایرانی در ترکیه با بهترین قیمتترکیه انواع زعفران ایرانی نگینی و سرگل و پوشال را از کشور ایران خریداری می کند و به کشورش وارد می کند. خریدار انواع زعفران ایرانی در ترکیه با یک محصول با کیفیت و مرغوب مواجه است. این نمونه رنگ و طعم و بوی بی نظیری دارد.

خریدار این محصول برای خرید با بهترین قیمت می تواند به صورت فله ای یا عمده آن را خریداری کند. از طریق سایت های اینترنتی و یا به صوزت مستقیم و حضوری خرید و فروش آن صورت می گیرد. همچنین قیمت زعفران در اروپا به نسبت ایران بالا بوده و بسته به عرضه و تقاضای این محصول با کاهش یا افزایش قیمت همراه می باشد. 

فروش زعفران ایرانی صادراتی به قیمت عالی

فروش زعفران ایرانی صادراتی به قیمت عالیزعفران یک محصول با ارزش و بسیار پرطرفدار می باشد. میزان صادرات آن به کشورهایی مانند عراق و هند بالا بوده است. قیمت زعفران صادراتی در نقاط مختلف باهم فرق دارد. قیمت این محصول با توجه به درجه کیفی آن و کیفیت اعلا این محصول و رنگ آن تعیین می شود و تفاوت های باهم دارند. انواع زعفران سرگل ممتاز، سوپر نگین و شبه نگین در بازار وجود دارد. هر کدام از اینها قیمت های متفاوتی دارند.

برای فروش زعفران ایرانی به قیمت عالی به صورت فله ای یا بسته بندی شده آن را صادر می کنند. از طرفی کیفیت بالای این محصول در کشورمان و خرید از سوی واردکنندگان این نمونه از محصول با فروش بیشتر همراه شده و سود صادرات زعفران  سود بیشتری را  نصیبمان می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما