صادرات زعفران ایرانی به ترکیه

یکی از گیاهانی که خواص دارویی بسیاری دارد و امروزه با قیمت های بالایی به بازار عرضه می شود و خوش قدمت ترین گیاهان به حساب می آید زعفران است. تجارت زعفران امروزه پرسود ترین تجارت است. این محصول در علم پزشکی و دارویی استفاده های فراوانی دارد. تولید محصول با کیفیت زمینه صادرات زعفران ایرانی به ترکیه را نیز فراهم کرده است. در ایران و کشورهای دیگر از رنگ و عطر و بوی این محصول در غذاها استفاده می کنند. 

صادرات زعفران ایرانی به ترکیه

شرکت صادرات زعفران ایرانی به ترکیه

شرکت صادرات زعفران ایرانی به ترکیهخرید و فروش این محصول سود زیادی دارد؛ به همین دلیل در ایران تعداد شرکت صادرات زعفران ایرانی به ترکیه بسیار زیاد است. تولید برخی کشورها نمی تواند نیاز مصرف کننده را تامین کند و مجبور به واردات محصول می شوند. 

ترکیه از جمله کشورهایی است که تقاضای محصول در آن بالا و تولید در آن کم است برای همین زعفران صادراتی ایران گزینه مناسبی برای این کشور به حساب می آید؛ و به اقتصاد ایران کمک زیادی می کند. 

قیمت روز زعفران ایرانی در بازار های خارجی

قیمت روز زعفران ایرانی در بازار های خارجیخواص بی نظیر این گیاه دارویی باعث توجه کشورهای زیادی به آن شده است و فروش آن طی چند سال اخیر روند افزایشی داشته است. قیمت جهانی زعفران با توجه به نوسانات بازار متغییر است و بسته به کیفیت محصول هم دارد. 

اگر مشتری بخواهد محصول را خریداری کند ابتدا باید قیمت روز زعفران ایرانی در بازارهای خارجی را تهیه کند؛ سپس با مقایسه قیمت ها بتواند بهترین خرید را انجام دهد. این محصوص به دلیل خواص دارویی ارزش بالایی دارد.

مرکز تولید و توزیع انواع زعفران صادراتی

مرکز تولید و توزیع انواع زعفران صادراتیدر مرکز تولید و توزیع انواع زعفران صادراتی بهترین محصول تولید می شود؛ و با بسته بندی شکیل و زیبا که خود تبلیغی برای محصول به حساب می آید روانه بازار صادرات می شود. تولید این محصول در سراسر کشور گسترش پیدا کرده است.

کارخانه ها با واسطه قرار دادن نمایندگی ها و مراکز فروش به راحتی می توانند محصول را به دست مصرف کننده برسانند. نمایندگی ها با توزیع عمده محصول به خرده فروشی ها نیاز مشتری را تامین می کنند.

خریداران عمده زعفران صادراتی

خریداران عمده زعفران صادراتیخریداران عمده زعفران صادراتی بیشتر کشورهای همسایه خصوصا ترکیه هستند. قیمت زعفران در استانبول ترکیه مناسب است تا مصرف کننده براحتی بتواند آن را خریداری کند.تولید این محصول در ترکیه کمتر از ایران است برای همین این کشور با واردات از ایران نیاز مصرف کننده را تامین می کند.

بالا رفتن تقاضا در بازار باعث رونق گرفتن کار تولید کننده ها می شود و آنها برای تامین نیاز مصرف کننده تلاش می کنند تا تولیدات را بالاتر ببرند؛ که این روش به اشتغالزایی و اقتصاد کشور کمک شایانی می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما