خرید نبات شاخه زعفرانی با قیمت عمده

خرید نبات شاخه زعفرانی با قیمت مناسب

چند سال پیش این نبات به عنوان نبات کاسه ای در بازار عرضه می شد و به صورت ساده و بدون زعفران عرضه می شد. شکل صافی هم داشت. نبات شاخه زعفرانی به بازار عرضه شد و قیمت تمام شده نبات زعفرانی بر اساس کیلوگرم محاسبه می شود. اما استفاده از زعفران در جشن ها و کافی شاپ ها مشکل ساز بود زیرا حل کردن زعفران در لیوان چالش برانگیز بود. تا زمانی که گیاه زعفران می خواست حل شود، چای سرد عامل اصلی نارضایتی مصرف کنندگان بود. تا اینکه با هم فکری همه ارائه دهندگان نبات، نبات شاخه زعفرانی تولید می شود که مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار می گیرد و به حدی می رسد که حدود ۹۰ درصد نبات هایی را تولید می کنند که فقط نبات شاخه زعفرانی تولید می کنند. از همین جهت قیمت نبات شاخه زعفرانی هم برای مصرف و هم فروشندگان بسیار مهم است.

راه های زیادی برای خرید نبات شاخه زعفرانی با قیمت مناسب در کشور وجود دارد، اما یکی از مواردی که به ذهن می رسد خرید ساده و مقرون به صرفه است. نبات از جمله شیرینی هایی است که برای همراهی با چای و چای بسیار عالی است و قرن هاست که مردم از آن برای التیام نفخ معده استفاده می کنند. این محصول با استفاده از مواد مرغوب ساخته شده است و قیمت بسیار مناسبی دارد. بازارهای عمده فروشی و خرده فروشی نبات ایران از بهترین مکان ها برای یافتن این محصول با قیمت های پایین هستند .همچنین مجموعه ما صادر کننده وعرضه کننده نبات شاخه زعفرانی با پایین ترین قیمت و برترین کیفیت در سراسر کشورمی باشد.

با تحقیقات بازار و جستجوی مشتری، میتوان بهترین مرکز عرضه کننده و ارگانیک در این زمینه را دریافت. مجموعه ما به دلیل کیفیت و کیفیت عالی از دیرباز مورد پسند و متمایز بوده و بیشتر بر صادرات تمرکز دارد. با توجه به اینکه از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در این مجموعه استفاده می شود صادرات عمده به شراسر کشور انجام می دهیم.همچنین یکی از اقلام مرتبط با نبات که بیشترین فروش را دارد و طیف گسترده ای از مشتریان مهم از جمله هتل ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و خانواده ها را دارد.

یکی از پرطرفدارترین مدل های نبات ، نبات شاخه زعفرانی است و که مجموعه ما محل تولید عمده آن است. نبات  در انواع وزن ها، طعم ها و اندازه ها تولید می شود و در بازار داخلی به فروش می رسد. ناگفته نماند که برخی از مشاغل تجاری نیز این محصول را به کشورهای همسایه صادر می کنند و یا نبات را می توانید از سایت هایی غیر از فروشگاه ها و انبارهای عرضه محصولات غذایی حتی گاهی به صورت عمده و با هزینه بسیار کم خریداری کنید.

 

نبات در ابتدا در ایران تولید می شد، بنابراین می توان گفت که این محصول صرفاً یک محصول ایرانی است. همچنین در ایران نماد شادی و نشاط است و بیشتر در مراسم عروسی، جشن ها و هدیه دادن استفاده می شود که اساس این آیین هاست. که این گیاه با کمال میل در ایران معرفی و مورد استفاده قرار می گیرد.

خرده فروشان و مراکز پخش بزرگ در سراسر ایران به صورت عمده اهمیت زیادی می دهند زیرا اگر بتوانند نبات شاخه زعفرانی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه کنند، مسلماً خواهند داشت. بازار بهتر و با یک خرید خوب، ممکن است به یک برند شناخته شده در شهر خود تبدیل شوند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب تهران در ایران، اکثریت تولیدکنندگان نبات جهان در آنجا مستقر هستند. تهران هر ساله مقادیر زیادی از انواع نبات تولید می کند که برخی از آنها به طور کامل در محدوده شهر کشت می شوند و در سراسر شهرهای ایران و بین المللی توزیع می شود.

کسب  وکارهای تولیدی تصمیم گرفته اند یک فروشگاه اینترنتی راه  اندازی کنند تا بتوانند به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهند و بتوانند شیرینی های خود را مستقیماً به مصرف کنندگانی که نگران هزینه های نبات زعفرانی هستند بفروشند. نبات ها نباید به صورت فله ای فروخته شوند یا به صورت فله بسته بندی شوند.

 

خرید نبات شاخه زعفرانی با قیمت مناسب

خرید نبات شاخه زعفرانی درجه یک

نبات شاخه زعفرانی مخصوص یکی از پرطرفدارترین اقلامی است که به دلیل پرهای زعفرانی که به این محصول چسبیده است به فروش می رسد. این نوع محصول نیز صادر می شود و هم در داخل و هم در سطح بین المللی مورد پسند است. ما در حال حاضر در حال تولید و عرضه مستقیم هستیم.

در ایران در شهرهای مختلف مانند تهران، مشهد، اصفهان و … مقدار قابل توجهی از نبات های بسته بندی شده و نبات های بسته بندی شده علاوه بر فروش در بازار داخلی به صورت عمده در نمایندگی ها و تولیدی ها با قیمت رقابتی نیز ارائه می شود.

 

هزینه خرید نبات شاخه زعفرانی از تولید کننده تا عمده فروش تومان کمتر و یا بیشتراست. از آن جایی که این محصول توسط دستگاه تولید نبات در تناژ بالا و بدون تماس انسانی تولید می شود، قیمت نبات شاخه به صورت عمده مقرون به صرفه تراست. با توجه به اینکه شاخه نبات با دسته چوبی ساخته نمی شود، قیمت آن از نبات چوبی کمتر است.

بر اساس کیفیت مواد اولیه و زعفران به کار رفته در ایجاد برندهای مختلف، هر نبات شاخه زعفرانی منحصر به فرد است.در مجموعه ما می توان با قیمت منصفانه و با بهترین کیفیت خریداری کرد و در تعداد زیاد با قیمت مقرون به صرفه فروخته می شوند.

به لطف گسترش تولید نبات، هم اکنون می توانید این محصول را در انواع تن به فروش برسانیم. قیمت نبات شاخه زغفرانی بر اساس مواد اولیه آن اعلام می شود. توزیع کنندگان ما نبات را در بسته بندی های مختلف 5 کیلویی و 10 کیلویی عرضه می کنند. نبات شاخه زغفرانی به صورت بسته بندی شده به کشورهای مختلف صادر می کنیم همچنین مجموعه ما به صورت عمده به رستوران ها و کافی شاپ ها و… انواع نبات شاخه زعفرانی عرضه می کند. بنابراین با خیالت راحت می توانید خرید نبات شاحه زعفرانی درجه یک خود را از مجموعه زعفران ایران انجام دهید.

 

مجموعه زعفران ایران عرضه کننده انواع نبات و شاخه نبات زعفرانی در ایران ،از سال 1380 فعالیت خود را در حوزه فروش انواع نبات و شاخه نبات زعفرانی آغاز نموده است. هم اکنون با گذشت بیش از دو دهه از فعالیت این شرکت در عرصه بین المللی با تکیه بر نیروی انسانی کارآزموده و بانک اطلاعاتی جامع، موفق به کسب جایگاهی ویژه در میان تولیدکنندگان و تامین کنندگان مطرح ایران شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما