قیمت زعفران فله صادراتی در بازار چند است؟ آیا می دانید چرا و چگونه زعفران ایرانی به کشور های مختلف صادر می شود؟ آیا کشور هایی که خریدار زعفران درجه یک و مرغوب ایرانی هستند را می شناسید؟
درباره زعفران ایرانی بدانید
ایران اصلی ترین کشور تولید کننده زعفران در بازار جهانی است.
قطب تولید زعفران در ایران هم خراسان جنوبی می باشد.
سرانه تولید زعفران در کشور بالاست اما به خاطر پیچیده بودن روند تولید و سخت بودن آماده سازی آن، قیمت زعفران بالا بوده به طوریکه آن را در بازار جهانی با عنوان طلای سرخ می شناسند.
چیزی که یکی از افتخارات ایران محسوب می شود، فعالیت در حوزه صادرات زعفران ایرانی می باشد و پیرامون آن در بخش های بعدی صحبت خواهیم کرد.
صادرات زعفران به دیگر کشورها
- کیفیت خوب
- قیمت مناسب
- طعم و عطر فوق العاده
و پارامتر هایی از این قبیل، همه باعث شده اند تا کشور های زیادی خریدار زعفران مرغوب ایران باشند.
کشاورزان با همکاری شرکت های بازرگانی، توانسته اند قدم بزرگی در حوزه تجارت و صادرات زعفران ایرانی به دیگر کشور ها بردارند.
چندی از کشور های خریدار زعفران صادراتی در زیر نام برده شده اند:
- عراق
- عمان
- ترکیه
- چین
- دبی
- ارمنستان
- آلمان
- روسیه
و … .
لیست قیمت زعفران فله
در بازار داخلی، دو نوع زعفران برای خرید وجود دارد:
- زعفران های مخصوص مصارف داخلی
- زعفران های صادراتی
چیزی که تفاوت و وجه تمایز میان آن دو است، بالاتر بودن سطح کیفیت زعفران صادراتی نسبت نوع داخلی است.
بالطبع چیزی که در اینجا مشخص می باشد، گران قیمت تر بودن زعفران صادراتی است و این مسئله ای طبیعی می باشد.
چیزی که خریداران را در بازار امروز نگران کرده، نوسان قیمت زعفران فله صادراتی و یا بسته بندی است. اما ما راهکاری برای شما در نظر داریم. آن هم مراجعه به سایت بازار زعفران ایران جهت دسترسی به لیست قیمت زعفران صادراتی می باشد.
خرید فروش زعفران فله صادراتی
در بخش گذشته گفته شد که دسترسی به لیست قیمت زعفران فله صادراتی از طریق سایت بازار زعفران ایران ممکن می باشد.
شاید برایتان جالب باشد اما سایت بازار زعفران ایران، یک سایت خرید فروش اینترنتی زعفران و مشتفات تهیه شده از آن هم می باشد و افراد خریدار در هر کجای جهان، می توانند با چند تماس کوتاه با عوامل فروش، خرید نهایی را با قیمت دست اول انجام دهند.
اصلی ترین مزیت خرید فروش زعفران فله صادراتی از سایت اینترنتی عبارت است از:
- کاهش هزینه های خرید
- کاهش زمان مصرفی برای خرید