قیمت خرید عمده زعفران در بازار

خرید عمده زعفران ، می توانید به صورت مستقیم از تولید کننده، به صورت حضوری از نماینده و یا غیر حضوری از طریق فروشگاه آنلاین و یا آگهی های فروش اقدام به خرید انواع آن کنید.هنگام خرید فروشنده ی معتبر را انتخاب کنید تا خریدی سود آورد و ایمن را داشته باشید.

قیمت خرید عمده زعفران در بازار

خرید عمده زعفران

قیمت عمده ی زعفران در بازار ثابت نیست و با توجه به نوسانات و متزلزل بودن بازار قیمت این طلای سرخ به صورت روزانه تغیر می کند.
خرید عمده همیشه روش خریدی ارزان تر محسوب می شود چرا علاوه بر گرفتن تخفیفات نیازی به بسته بندی زعفران نیست و لازم نیست هزینه ای اضافه را بابت بسته بندی پرداخت کنید.
برای آگاه شدن از قیمت روز زعفران باید با مراکز فروش عمده ی زعفران تماس بگیرید.
ما پیشنهاد می کنیم که از مراکز کعتبر قیمت روز زعفران را دریافت کنید. البته بهتر است از چندین فروشنده لیست قیمت بگیرید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

خریداران عمده ی زعفران چه کسانی هستند؟

خریداران عمده ی زعفران عمدتا اشخاص زیر هستند:

تاجران زعفران
دلالان و واسطه ها
توزیع کنندگان زعفران
فروشندگان جزئی زعفران و شرکت ها

تاجران زعفران، معمولا خریدار زعفران نگینی هستند. زعفران نگینی، درشت، تماما قرمز و رشته های آن سالم است. این نوع زعفران به دلیل گران بودن در ایران زیاد مصرف نمی شود و به عنوان زعفران صادراتی شناخته می شود.
معمولا برخی از فروشنگان جزئی، زعفران را یا قیمت مناسبی به طورت مستقیم خریداری می کنند. طی فرآیندی فرآوری و بسته بندی می کنند و با برند خود، با قیمت بالا تری به فروش می رسانند.

خاصیت زعفران

خرید عمده زعفران

زعفران برای زیبا سازی پوست، استفاده می شود. زعفران خاصیت روشن کنندگی پوست و زد آکنه دارد. و به صورت ماسک خانگی استفاده می شود.
زعفران برای درمان ریزش مو کمک کننده است.
زعفران برای مردانی که مشکل ناباروری دارند استفاده می شود و قدرت جنسی را تقویت می کند.
زعفران خاصیت ضد افسردگی و استرس دارد. زعفران حاوی سافرانال، کروکین و کومپفرول است و برمانی طبیعی برای افسردگی محسوب می شود.
زعفران حاوی آنتی اکسیدان هایی است که کبد را پاک سازی می کند.
ویتامین C موجود در زعفران به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.
زعفران حاوی مقادار زیادی پتاسیم و منیزیم است و به کاهش فشار خون کمک می کند.

یکی از موارد استفاده ی قدیمی از زعفران، برای درمان سوء هاضمه، معده درد و زخم معده می باشد.

تماس با ما