مرکز خرید و فروش زعفران صادراتی

زعفران یا زرپران گیاهی است از تیره ی زنبقیان که خواص زیادی از قبیل دارویی و رنگ غذایی دارد. زعفران گیاهی کوچک و چند ساله به ارتفاع 10 تا 30 سانتی متر است. از وسط پیاز یا قاعده ی ساقه، تعدادی برگ باریک و دراز خارج می شود. زعفران امروزه به یک گیاه گران قیمت در ایران و جهان بدل شده است. ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده ی زعفران در جهان، میزان زعفران صادراتی بالایی به تمام نقاط جهان صادر می کند.

مرکز خرید و فروش زعفران صادراتی

قیمت روز زعفران صادراتی در بازار ایران

قیمت روز زعفران صادراتی در بازار ایرانقیمت زعفران امروز و زعفران صادراتی به موارد زیر بستگی دارد :
در بازار ایران زعفران هر چقدر زعفران تازه تر باشد قیمت آن هم بیشتر است. شرایط برداشت زعفران، پاکسازی و روش های خشک کردن آن جهت تهیه انواع زعفران مرغوب، بسیار موثر می باشد. استفاده از درجه حرارت پایین برای خشک کردن زعفران سبب خوش رنگ شدن کلاله های قرمز رنگ می شود. به کار بردن اصول صحیح جهت جدا کردن خامه یا سفیدی از کلاله برای به دست آوردن زعفران سرگل و نگین سبب سالم ماندن و شکسته نشدن کلاله ها خواهد شد که باعث افزایش قیمت ان خواهد شد. قیمت زعفران كيلويي یا قیمت زعفران گرمی همه و همه به شرایط فوق بستگی دارد.

مرکز خرید و فروش زعفران درجه یک

مرکز خرید و فروش زعفران درجه یک شما با مراجعه کردن به سایت های مختلف و معتبر می توانید می توانید مراکز خرید و فروش آنلاین را پیدا کنید و از قیمت هر کیلو زعفران با توجه به درجه کیفیت زعفران آگاه شوید. و شما همچنین می توانید با مراجعه به مراکز تولید و پخش از قیمت یک کیلو زعفران درجه یک آگاه شوید. چون زعفران یک محصول سبک است در وزن های پایین معامله می شود.

تامین کننده انواع زعفران صادراتی

تامین کننده انواع زعفران صادراتی

  • ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان است. شهر تربت حیدریه با تولید سالانه 50 تن زعفران پایتخت تولید زعفرات در جهان است.
    انواع زعفران صادراتی:
  • زعفران سرگل
  • زعفران نگین
  • زعفران سوپر نگین
  • زعفران دسته
    زعفران دسته از اصلی ترین و مهمترین نوع زعفران بوده که از کنار هم چیدن و خشک شدن تمامی یک رشته زعفران به دست می آید. که به صورت مثقالی به فروش می رسد.

شرکت صادرات و واردات زعفران در کشور

شرکت صادرات و واردات زعفران در کشورزعفران به عنوان یکی از محصولات مهم کشاورزی ایران است. و صادرات زعفران ایرانی هر ساله به ده ها کشور دنیا صورت میگیرد. زعفران گیاهی است خوش بو و خوش رنگ که در کشورمان به فراوانی تولید می شود. کشور های آسیایی و اروپایی به عنوان مقاصد صادرات زعفران ایرانی عاشق عطر و طعم این محصول دوست داشتنی هستند.
بومی سازی محصولات در کشورهای مقصد صادراتی و همچنین بازاریابی محصولات می تواند کمک شایانی در فروش تولیدات داخلی در عرصه بین المللی داشته باشد. با افزایش صادرات و بالا بردن کیفیت هم میتوانیم تعیین کننده قیمت زعفران در اروپا و آسیا باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما