قیمت یک کیلو زعفران در بازار مشهد

قیمت یک کیلو زعفران در بازار مشهد متفاوت است. قیمت هر کیلو زعفران، در وهله اول به نوع زعفران و درجه کیفیت آن بستگی دارد. قیمت زعفران نگین نسبت به زعفران پوشال و دسته بیشتر است. زعفران نگین، فاقد هر گونه سفیدی است؛ و شامل تمام کلاله قرمز زعفران می باشد. بهترین نوع زعفران هم، همین زعفران نگین می باشد؛ که طرفداران زیادی دارد.

قیمت یک کیلو زعفران در بازار مشهد

آیا خرید زعفران به صورت کیلویی به صرفه تر است؟

آیا خرید زعفران به صورت کیلویی به صرفه تر است؟خريد زعفران کیلویي و فله ای از خود کشاورز به صرفه تر است و ارزانتر از خرید زعفران گرمی و مثقالی می باشد؛ زیرا نیاز به به پرداخت هزینه بسته بندی و هزینه واسطه و دلال نمی باشد. قیمت زعفران گرمی به دلیل استفاده از بسته بندی های متنوع آن نسبت به زعفران کیلویی در بازار بیشتر می باشد. همچنین وجود واسطه بین تولید کننده زعفران و مصرف کننده سبب افزایش کاذب قیمت زعفران در بازار می شود. با حذف واسطه ها می توانیم زعفران را با قیمت واقعی خریداری کنیم.

قیمت روز هر کیلو زعفران در بازار ایران

قیمت روز هر کیلو زعفران در بازار ایرانقیمت زعفران امروزه در بازار متغیر است قیمت ان به عواملي از جمله، کیفیت و مرغوبيت و نوع بسته بندي ان بستگی دارد. سنجش کیفیت زعفران، بر اساس ویژگی های شیمیایی و ظاهری آن انجام می شود. ویژگی های شیمیایی شامل:  عطر و بو و رنگ زعفران است. نرخ توزیع زعفران در بازار های جهانی به دلار و یورو وضعیتی نسبتا ثابت دارد و با نوسانات شدیدی همراه نیست. قیمت زعفران به دلار در کشور های مختلف متغیر است. قیمت زعفران ایران در اروپا بسته به میزان عرضه و تقاضا ثابت نیست و با نوسانات بازار دچار افزایش یا کاهش می شود. کیفیت و نوع زعفران دو عامل تعیین کننده قیمت زعفران در اروپا هستند. به طور کلی قیمت زعفران در اروپا چند برابر ایران است. 

فروش زعفران به صورت کیلویی با ارزان ترین قیمت

فروش زعفران به صورت کیلویی با ارزان ترین قیمتبرای خرید زعفران فله ای و زعفران كيلويي با قیمت مناسب باید به سراغ مرکز فروش عمده زعفران کیلویی بروید. در مراکز توزیع و پخش عمده ای زعفران، فروش آن به صورت کیلویی با قیمتی ارزانتر از بازار صورت می گیرد. زعفران محصولی تنوع پذیر است. انواع مختلف زعفران در درجه کیفیت های متفاوت باعث شده است؛ تا قیمت آن در مراکز فروش مختلف، متفاوت باشد. 

فروشندگان زعفران کیلویی در مشهد

فروشندگان زعفران کیلویی در مشهدبازار مشهد، یکی از عمده ترین بازارهای خرید و فروش زعفران در کشور می باشد. و این باعث شده است که اکثر مردم برای خرید زعفران به این شهر سفر کنند. مراکز فروش زعفران، در مشهد گوناگون است؛ و روزانه مقدار زیادی زعفران از طریق این فروشگاه ها به شهر های مختلف ایران ارسال می شود. همچنین مقدار زیادی زعفران به کشور های دیگر صادر می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما