قیمت پخش عمده زعفران بسته بندی

زعفران بسته بندی چاشنی و رنگ­دهنده باارزشی است که برای درمان برخی بیماری­ها مفید می­باشد. کشور ایران در تولید زعفران سرآمد است. در ادامه شما را با قیمت پخش عمده زعفران بسته­بندی آشنا می­کنیم:

زعفران، طلای سرخ ایران

زعفران بسته بندی

زعفران پیازی با غلاف قهوه­ای رنگ دارد و گیاهی چند ساله به همراه ساقه، شش گلبرگ بنفش و سه رشته کلاله قرمز است.

از کلاله­ی گل این گیاه استفاده می­شود که دارای چربی، املاح معدنی و موسیلاژ فراوان می­باشد. تکثیر این گیاه توسط غده زیر­زمینی بنه انجام می­شود.

طعم زعفران به سبب وجود ماده­ای تلخ مزه به نام پیکروکروسین است، ترکیبات زرد رنگ آن نیز به علت وجود ماده­ای به نام کروسین می­باشد.

وجود مواد معطر (اسانس) که مهم­ترین آن­ها سافرانال است و تا 1% زعفران را تشکیل می­دهد به زعفران عطر و بویی خاص بخشیده، همچنین حاوی 10% چربی و حدود 5% ترکیبات معدنی می­باشد.

انواع زعفران

زعفران­های موجود در بازار انواع مختلفی دارند و به صورت گرمی و مثقالی به فروش می­رسند. قیمت زعفران مثقالی گران­تر از گرمی آن می­باشد.

در زیر انواع زعفران به ترتیب قیمت از گران به ارزان معرفی شده­است:

  • زعفران سرگل
  • زعفران دسته یا رشته کامل
  • دم زعفران
  • پیاز زعفران
  • گل زعفران

قیمت زعفران بسته بندی

زعفران بسته بندی

علت گران بودن زعفران بسته بندی پر زحمت بودن این محصول کشاورزی است.

کلاله­ب سه‌شاخه آن با دست جدا شده، درون الک قرار می­گیرد و عطر و طعم آن با تیمار گرمایی تقویت می‌شود.

زعفران به آب و هوای گرم مقاوم بوده و ایران بزرگ‌ترین تولید­کننده زعفران در جهان است. زعفران علاوه بر کاربردهای غذایی، دارای مزایای فراوانی برای سلامتی است که آن را تبدیل به ادویه­ای گران‌قیمت کرده­است.

قیمت زعفران بسته ­بندی به صورت روزانه به دلیل جابه­جایی نرخ ارز متغیر است. قیمت آن بسته به نوع زعفران، کیفیت، بسته­بندی و محل فروش آن در نوسان است.

اگر علاقه­مند به خرید اینترنتی هستید می­توانید زعفران بسته­بندی را به قیمت مناسب از شرکت­های اینترنتی فعال در این زمینه که زعفران را مستقیما از کشاورز خریداری و بسته­بندی می­کنند خریداری نمایید.

توجه داشته باشید که به علت گران بودن و سودآوری این محصول تقلبات زیادی در فروش زعفران صورت می­گیرد، بنابراین دقت در انتخاب صحیح فروشگاه خود چه حضوری و چه غیرحضوری حائز اهمیت بالایی است.

ارزش غذایی زعفران

زعفران به شدت آرام­بخش است و باعث جلوگیری از بیماری­های قلبی و سرطان می­گردد.

همچنین در درمان بیماری­هایی مانند آسم، مشکلات پوستی، بیماری­های چشم، عفونت ادراری، یرقان، جلو انداختن قاعدگی، رفع نفخ شکم، درمان درد معده و کم خونی موثر است.

علاوه بر موارد ذکر شده، این چاشنی غذایی که به طلای سرخ معروف است موجب کاهش چربی، کلسترول و فشار خون می­شود و حافظه را تقویت می­نماید.

تماس با ما