قیمت زعفران گلیران در بازار

لیست قیمت روز  زعفران گلیران در سایت موجود است ولی باتوجه به تنوع و گوناگونی محصولات گلیران به طور قطعی پیش بینی نمیشود و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن تعیین کرد.

قیمت زعفران گلیران

قیمت زعفران گلیران

باتوجه به اینکه قیمت زعفران گلیران با احتساب هزینه های تولید از جمله ظرف آن و بسته بندی و … می شود در نتیجه می توان گفت خرید زعفران فله به صرفه تر است و هر چقدر که تعداد ظرف استفاده شده بیشتر باشد به طبع قیمت زعفران هم بیشتر می شود، درنتیجه خرید عمده بهتر است .

تنوع بالای محصولات گلیران باعث شده یک قیمت متعادل برای این محصولات نباشد و لیست منسجمی برای آن ارایه نگردد .

زعفران گلیران جزو آن دسته از محصولاتی می باشد که دارای نوسانات قیمت بالایی بوده به همین دلیل است که یک قیمت ثابت برای این گیاه ارزشمند تعیین نگردد .

همچنین قیمت زعفران ، با توجه به حجم سفارش زمان خرید نیز می تواند متفاوت باشد .

امروزه به دلیل کلاه برداری و سو استفاده از این گیاه ارزشمند بسیاری از افراد و برند ها تمایلی به خرید زعفران از برند های نا معتبر ندارند .

شرکت گلیران

شرکت بازرگانی گلیران که به آن شرکت بازرگانی اسفندان نیز گفته می شود تجربه 40 ساله در زمینه انبار و بسته بندی زعفران دارد .

شرکت گلیران محصولات خود را با نام های متفاوت به جای جای جهان صادر نمود .مانند :

  • اسفندان
  • ارزانه
  • گلیران

محصولات شرکت گلیران و سحرخیز علاوه بر اینکه از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشند ، قیمت زعفران صادراتی سحرخیز ،مناسب است .

آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت گلیران از نیروی کاری که مورد تایید وزارت بهداشت می باشند تشکیل شده است و تک تک محصولات توسط این نیروی کار کنترل می شود .

هدف اصلی شرکت گلیران از روز های اول کیفیت محصول و احترام و سلیقه مشتریان می باشد .

استاندارد هایی که در گلیران به اجرا در آمده است در طول چند سال توانسته لقب بهترین صادر کننده زعفران را به خود اختصاص دهد و خرید مستقیم انواع زعفران ارگانیک را برای خریداران فراهم نموده.

خرید عمده زعفران گلیران

قیمت زعفران گلیران

انواع بسته بندی های مختلف زعفران گلیران برای صادر به کشور عراق و دبی انجام می گیرد که خریدار زعفران در دبی با قیمتی عالی خواهان این محصول هستند.

صنعت تولید در کشور عراق به دلیل جنگ های داخلی و اشتغال خارجی به صفر رسسیده است لذا این کشور از کشور های همسایه ما به شمار می رود .

صادرات زعفران ایران به عراق و تامین مایحتاج این کشور مهم ترین دلیل برای خرید زعفران گلیران اصل می باشد .

شرکت گلیران مشهد و خراسان از بهترین تولیدی های زعفران می باشد و میتوان زعفران را به صورت اصل و عمده از آن تهیه نمود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما