قیمت زعفران سرگل در بازار تهران

تا به حال به شکل و ظاهر زعفران نساییده ای که خریداری می کنید توجه کرده اید؟ این رشته های باریک و ظریف که در واقع کلاله ی گیاه زعفران هستند، از دو بخش سفید رنگ و قرمز رنگ تشکیل شده اند. همان طور که احتمالا حدث می زنید، رنگ و عطر بی نظیر زعفران از قیمت قرمز رنگ کلاله ی این گیاه حاصل می شود. زعفران سرگل یا زعفران ممتاز، زعفرانی است که قیمت سفید رنگ را نداشته باشد. یا به عبارتی دیگر خلوص بالا تری داشته باشد. به همین دلیل قیمت زعفران سرگل از دیگر انواع زعفران( زعفران پوشال و دسته) بالا تر است. 

قیمت زعفران سرگل در بازار تهران

زعفران سرگل درجه یک را از کجا می توان تهیه کرد؟

زعفران سرگل درجه یک را از کجا می توان تهیه کرد؟می توان گفت در همه ی جهان، استان خراسان و شهر مشهد را به عنوان مهد پرورش زعفران درجه یک می شناسند. اما لزومی ندارد برای خرید زعفران درجه یک حتما به استان خراسان و شهر مشهد مراجعه کنید. چرا که این محصول بی نظیر، در بسته بندی های متنوع به سر تا سر کشور ارسال می شود و امروزه حتی در فروشگاه های محلی نیز قابل دستیابی است. 

پس زعفران سرگل درجه یک را می توان از هر جایی تهیه کرد. کافی است مهارت کافی را در تشخیص زعفران سرگل درجه یک به دست آورید. یا از برند های مورد اطمینان خود خریداری نمایید. 

فروشندگان زعفران سرگل عمده در تهران

فروشندگان زعفران سرگل عمده در تهرانمراکز متعددی در تهران به فروش زعفران سرگل به صورت عمده می پردازند. پیدا کردن یکی از این مراکز کار چندان مشکلی نیست. اما توجه داشته باشید، در تهران اغلب زعفران بسته بندی شده را عمده فروشی می کنند. یعنی شما می توانید تعداد بالایی از بسته بندی های متنوع زعفران سرگل را خریداری کنید. 

اما برای خرید زعفران بسته بندی نشده و اقدام به بسته بندی آن، باید با پرورش دهندگان این گیاه ارتباط برقرار کنید. 

قیمت خرید زعفران سرگل در شرکت های عرضه و فروش

قیمت خرید زعفران سرگل در شرکت های عرضه و فروشجالب است بدانید در مورد گیاه زعفران، این که در چه ساعتی از روز اقدام به برداشت گل ها شده است، تاثیر بسیار زیادی در کیفیت محصول نهایی خواهد داشت. زعفران مرغوب، پیش از طلوع آفتاب از زمین برداشت می شود. به همین ترتیب درجات مختلفی از کیفیت زعفران و به دنیال آن، قیمت های متنوع زعفران پدید می آید. 

شرکت های عرضه و فروش زعفران، در سایت های اینترنتی اقدام به انتشار قیمت روز زعفران می کنند. برای اطلاع از قیمت یک مثقال زعفران، قیمت زعفران یک گرمی، قیمت زعفران کیلویی و حتی قیمت زعفران به دلار می توانید به این سایت ها مراجعه کنید. 

راهنمای خرید زعفران سرگل از نمایندگی های فروش

راهنمای خرید زعفران سرگل از نمایندگی های فروشنمایندگی های فروش زعفران سرگل در سر تا سر کشور، شما را برای خرید زعفران راهنمایی می کنند. مشاوران فروش زعفران، قیمت زعفران مثقالی، گرمی و … را در اختیار مشتریان قرار داده و راه های تشخیص زعفران سرگل مرغوب را به مصرف کنندگان می آموزند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما