قیمت روز زعفران کیلویی قائنات

قیمت روز زعفران کیلویی دچار نوسانات زیادی است و قیمت های متفاوتی روزانه به بازار ارائه می شود. با توجه به نرخ تورم و بی ثباتی اقتصادی کشور نمی توان قیمت ثابتی برای این کالای گران قیمت در نظر گرفت.

قیمت روز زعفران کیلویی قائنات

قیمت روز زعفران کیلویی

زعفران قائنات، به کیفیت و خوش عطر بودن معروف است. زعفران قائنات، در بهترین شرایط و کیفیت تولید می شود و به دست مصرف کننده می رسد.
قیمت زعفران به دلیل نوسانات موجود در بازار متغیر است. به همین جهت برای آگاه شدن از قیمت روز زعفران با تولید کنندگان تماس بگیرید و سپس اقدام به خرید زعفران کیلویی کنید.
از آنجایی که زعفران کیلویی بسته بندی نمی شود، ارزان تر از زعفران بسته بندی محاسبه می شود.

انواع زعفران کیلویی قائنات

زعفران با توجه به نوع و کیفیت آن قیمت متفاوتی دارد. انواع زعفران به صورت زیر است:

زعفران پوشال؛ انتهای این نوع زعفران کمی زرد یا سفیدی وجود دارد.
زعفران سرگل؛ ای نوع زعفران، تماما قرمز است و رشته های آن شکسته می باشد.
زعفران نگین؛ این نوع زعفران گران ترین نوع زعفران موجود در بازار است و به عنوان زعفران صادراتی نیز شناخته می شود. این نوع زعفران تماما قرمز است و کمترین میزان شکستگی را دارد.
زعفران سرگل و نگین؛مخلوطی از زعفرانف نگین و سر گل است. و تماما قرمز می باشد. با ایت تفاوت که رشته های زعفران های سرگل شکسته و رعفران نگین رشته های سالمی دارد.

انواع زعفران در بازار قیمت های متفاوتی دارد زعفران پوشال نسبت به سایر زعفران ها در بازار قیمت کمتری دارد و ارزان تر به فروش می رسد.

در مورد زعفران بیشتر بدانیم:

قیمت روز زعفران کیلویی

زعفران گیاهی از خانواده ی زنبقیان است و با نام علمی (Crocus sativus Linnaeus) شناخته می شود.
این گیاه نیز به عنوان طلای سرخ نیز شناخته می شود و قیمت بسیار بالایی دارد. ایران یکی از بزرگ تربن تولید کنندگان زعفران در جهان می باشد.
متاسفانه به دلیل ضعف در بسته بندی زعفران ایران به کشور های اروپایی به صورت عمده صادر می شود و توسط دیگر کشور ها در بسته بندی با کیفیت قرار می گیرد و سپس با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

این طلای سرخ، علاوه بر داشتن عطر و طعم دلپذیر دارای خاصیت های داری نیز می باشد.
زعفران خاصیت ضد افسردگی دارد و برای شادابی و سلامت پوست و روان بسیار لازم است.
در سفره ی ایرانی ها زعفران به عنوان یک چاشنی پرطرفدار در پلو ها و انواع خورش ها محسوب می شود.

تماس با ما