فروش بهترین زعفران عمده مشهد

زعفران عمده مشهد چیست؟زعفران با نام علمی (Crocus sativus) خواص دارویی و مصارف غذایی فراوانی دارد. ایران، بزرگ‌ترین تولیدکننده زعفران در جهان از طریق شرکت­های تخصصی فروش بهترین زعفران عمده مشهد را انجام می­دهد.

تولید زعفران عمده مشهد

زعفران عمده مشهد

یکی از محصولات کشاورزی که در جذب توریست تأثیر به سزایی داشته است و برای صنعت کشاورزی درآمدزا بوده و شرایط بهینه و مساعدی را توانسته برای محیط فراهم کند، کشت زعفران است.

زعفران مصرفی کل دنیا حدود 500 تن در سال است که 70% آن یعنی 350 تن در استان خراسان تولید و بهره­برداری می‌شود.

طی سال­های اخیر، به دلیل حاشیه سود خوب زعفران تمایل به کشت آن از استان خراسان جنوبی به سایر استان‌ها کشیده شده­ و هم­اکنون روستاهای استان خراسان رضوی قطب تولید زعفران کشور و دنیا هستند.

اساسی­ترین اقلام هزینه­ای برای کاشت زعفران زمین، آب و پیاز زعفران است که قیمت آب و زمین بسته به محل و کیفیت بسیار متفاوت است و یکی از عوامل اثرگذار در تفاوت قیمت­هاست.

زعفران گیاهی چندساله است که بعد از کاشت پیاز زعفران، طی یک دوره متعارف گلدهی -به طور میانگین 7 سال- محصول تولید خواهد کرد، زمان کاشت پیاز زعفران، اوایل تابستان تا اوایل پاییز است.

فروش زعفران عمده مشهد

بر کسی پوشیده نیست که بهترین زعفران، در مشهد و توابع آن تولید و به بازار عرضه می­گردد ولی برای خرید زعفران درجه یک و به صورت عمده لازم نیست که حتما به این شهر سفر نمایید.

علاوه بر مراکز فروش زعفران به تعداد زیاد در شهر مشهد، با توجه به وسعت این شهر راه­های ساده­تر و بی­دغدغه­تری نیز وجود دارد که زعفران را با تضمین کیفیت و اصل بودن کالا تهیه نمایید.

فروشگاه­های اینترنتی متخصصی در زمینه­ ی فروش زعفران مشهد بعد از خرید بی­واسطه از کشاورز و قیمت گذاری بر اساس کیفیت درب منزل، فروشگاه یا کارخانه به صورت فله و بسته­بندی به شما عرضه می­نماید.

خواص دارویی زعفران

زعفران عمده مشهد

ضد ورم و التهاب (اشخاصی که از آسیب‌های ورزشی، آرتریت و سایر بیماری‌های التهابی رنج می‌برند؛ ترکیبات آنتی‌اکسیدانی سریع‌العمل موجود در زعفران درمانی شگفت­انگیز خواهد بود)

کمک به سلامت سیستم ایمنی (ویتامین C برای تولید کلاژن و کلاژن هم برای تولید سلولی در بدن جهت ترمیم زخم و جراحت، رشد عضله، ترمیم رگ‌های خونی و تولید بافت ضروری است)

جلوگیری از دیابت نوع 2

وجود میزان چشمگیری از منگنز در زعفران به بدن در بهینه‌سازی سطح قند خون کمک می­کند. دیابت، امروزه یکی از شایع‌ترین و خطرناک­ترین بیماری­ها‌ در کل دنیا می­باشد و میلیون‌ها نفر را درگیر کرده­است.

تماس با ما