صادرات زعفران فله ای اعلا

صادرات زعفران فله ای اعلا به کشور های همسایه با بهترین قیمت و کیفیت صورت می گیرد و این محصول صادراتی را در بازار داخلی خریداری کنید.

زعفران، یکی از برترین محصولات غذایی مفید و پرخاصیت است که در بازار در انواع مختلف وجود دارد. این محصول توسط شرکت های تولیدی به صورت فله ای و بسته بندی شده عرضه می شود ولی درخواست فله ای آن به مراتب بیشتر است چرا که هزینه های بسته بندی حذف شده و در نهایت از قیمت مناسب تری برخوردار است.

صادرات زعفران فله ای اعلا به صورت فله ای و بسته بندی شده است و برای خرید این محصول صادراتی می توانید با سایت های تخصصی در ارتباط باشید.

انواع زعفران را بشناسید

صادرات زعفران فله ای

زعفران در ایران به صورت قابل توجه و عمده ای تولید می شود و دارای انواع مختلف زیر می باشد. این محصول را می توان به سه دسته تقسیم بندی کرد که عبارت اند از:

زعفران دسته
زعفران پوشال
زعفران سرگل

سه زعفران نام برده شده یکی از مهم ترین زعفران های ایرانی هستند که دارای عطر و بوی بسیار عالی می باشند و در صادرات حرف اول را می زنند.

اما از دیگر انواع زعفران که در بازار داخلی از فروش خوبی برخوردار هستند می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

زعفران نگین پوشال
زعفران سفید یا کنج

از اصلی ترین و منحصر به فردترین نوع زعفران که شامل کلاله و خامه بوده است، می توان به زعفران دسته اشاره کرد و این محصول دارای رنگ بسیار عالی بوده و برای پخت غذا بسیار مناسب می باشد.

صادرات زعفران فله ای

صادرات زعفران فله ای

صادرات زعفران فله ای در ایران به صورت قابل توجهی به کشور های همسایه و دیگر کشور های غربی صورت می گیرد که البته میزان سودآوری بسیار بالایی را برای بازرگانی ها رقم زده است.

از جمله کشور هایی که واردات زعفران ایران را برعهده دارند و درخواست کننده اصلی این محصول می باشند، عبارت اند از:

امارات متحده عربی
کشور اسپانیا
کشور چین
کشور عربستان سعودی
کشور هند
کشور سوئد
کشور هنگ کنگ
کشور ایتالیا
کشور تایوان
کشور قطر
و…

همچنین گفته شده است صادرات زعفران فله ای در حال حاضر به 40 کشور از جهان انجام می شود و مهم ترین محصول صادراتی کشور همراه با ارزآوری بسیار عالی بوده است.

خرید زعفران صادراتی اعلا

اگر به دنبال خرید زعفران مرغوب و اعلا می باشید، از زعفران های صادراتی ایران بهره ببرید چرا که دارای درجه کیفیت عالی و مرغوبیت فراوان بوده است و عطر و طعم بسیار متفاوت و خوبی را دارا می باشد.

خرید زعفران صادراتی اعلا به صورت مختلف امکان پذیر است که عبارت اند از:

خرید اینترنتی زعفران
خرید حضوری زعفران
خرید مستقیم زعفران

شما می توانید انواع زعفران صادراتی اعلا را با قیمت مناسب از سایت های تخصصی همراه با تخفیف ویژه خریداری کنید.

تماس با ما