صادرات زعفران ایران به نقاط مختلف جهان

صادرات زعفران ایران به نقاط مختلف جهان ارسال می شود. به دلیل کیفیت بالای که این محصول دارد در تمام نقاط دنیا محبوبیت زیادی دارد. این محصول علاوه بر کشور های همسایه و کشور های حوزه خلیج همیشه فارس به کشور های اروپایی و کشور های آمریکایی هم صادر می شود. یک محصول صادراتی باید کیفیت و مرغوبیت بالای داشته باشد، تا بتوان به کشور های دیگر ارسال شود.

صادرات زعفران ایران به نقاط مختلف جهان

رتبه و جایگاه زعفران ایرانی در جهان

رتبه و جایگاه زعفران ایرانی در جهانرتبه و جایگاه زعفران ایرانی در جهان بسیار بالا و محبوبیت خوبی دارد. ایران در تولید زعفران رتبه یک را دارد و حدود 90 درصد زعفران مورد نیاز جهان را تولید می کند. زعفران ایران به خاطر کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد، توانسته در جهان جایگاه ویژه ای پیدا کند.

ایران به خاطر آب و هوا، و خاک خوبی که دارد، بیشتر محصولات کشاورزی آن از جمله زعفران در بازار های خارجی طرفدارن خاص خود را دارد. بیشتر کشور های جهان زعفران مورد نیاز خود را از ایران خریداری می کنند.

3 کشور برتر وارد کننده زعفران ایرانی

3 کشور برتر وارد کننده زعفران ایرانی3 کشور برتر وارد کننده زعفران ایرانی می توان به کشور 

  1. اسپانیا 
  2. هنگ کنگ 
  3. امارات اشاره کرد.

این کشور ها به خاطر کیفیت بالای این محصول همچنین به خاطر فواید زعفران، محصول مورد نیاز خود را از کشور ایران خریداری می کنند.

قیمت زعفران در بازارهای خارجی

قیمت زعفران در بازارهای خارجیقیمت زعفران در بازار های خارجی بسیار بالاتر از بازار های داخلی است. به خاطر همین بیشتر تولید کنندگان محصول خود را به کشور های خارجی ارسال می کنند. به طوری که قیمت زعفران در کشور های اروپایی چند برابر قیمت ایران است.

اما قیمت زعفران در بازار های خارجی با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی زعفران تعیین می شود. ما می توانیم با جستجو در گوگل به راحتی از قیمت این محصول در بازار های خارجی مطلع شویم.

صادر کننده نمونه زعفران در کشور

صادر کننده نمونه زعفران در کشور صادر کننده نمونه زعفران در کشور بهترین و باکیفیت ترین محصول را انتخاب و صادر می کند. صادر کنندگان بهترین مارک مانند: بهترین مارک زعفران مشهد را برای ارسال به کشور های خارجی انتخاب می کنند.

بهترین صادر کننده باید قبل از صادر کردن محصول اطلاعات کاملی از بازار خارجی مورد نیاز بدست آورد و بعد اقدام به ارسال محصول کند. اطلاعات مانند علایق مشتریان، سطح در آمد افراد کشور مورد نظر، و… را باید بدست آورد، چون این اطلاعات مشخص می کند چه نوع محصولی با چه قیمتی باید در این بازار عرضه شود، تا صادر کننده بتواند محصول خود را بفروشد. 

ما می توانیم با جستجو در اینترنت از صادر کنندگان این محصول در بازار های خارجی همچنین از نوع برند های صادراتی آن ها اطلاع یابیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما