خرید عمده زعفران نگین درجه یک

خرید عمده زعفران نگین در بسیاری از نقاط ایران انجام می شود و همانطور که از نام آن پیداست نگین دیگر زعفران ها می باشد و از کیفیت و رنگ دهی فوق العاده بالایی برخوردار است .

زعفران نگین از بهترین و مرغوب ترین انواع زعفران ها به شمار می رود که دارای کیفیت فوق العاده بالا و درنگ دهی بسیار بالایی میباشد .

این نوع زعفران به دلیل کیفیت و رنگ دهی بالای آن به کشور های بزرگ دیگر از جمله چین،اسپانیا،دبی و بسیاری دیگر از کشور های جهان صادر میشود .

البته این نوع زعفران در خود کشور عزیزمان ایران نیز دارای طرف داران زیادی می باشد و این نوع زعفران را در بسته بندی های شیک و زیبا خریداری می کنند .

خرید عمده زعفران نگین

خرید عمده زعفران نگین

خرید عمده زعفران نگین درجه یک یا نگین سوپر که دارای اندازه های درشت نسبت به سایر انواع زعفران و عطر خوش در کنار رنگ با کیفیت آن میباشد .

همان طور گه گفته شد این نوع زعفران ها به دلیل کیفیت و خوش رنگی دارای قیمت بالایی نسبت به دیگر زعفران ها می باشد .

زعفران شبه نگین که یک درجه پایین تر از زعفران نگین می باشد و در آن ریشه زعفران هم دیده می شود و قیمت پایین تری نیز نسبت به نگین سوپر دارد .

در کشور های خارجی بیشترین توجه بر روی رنگ دهی زعفران می باشند در نتیجه زعفرانی که قدرت رنگ دهی آن بیشتر باشد حاضرند پول زیادی بپردازند .

زعفران نگین

زعفران نگین یکی از بهترین انواع زعفران در بین دیگر زعفران ها می باشد هر چقدر آب و هوا متعادل باشد زعفران نگین دارای کیفیت بالایی می شود .

برای اینکه زعفران با کیفیت از زمین های کشاورزی به دست آیند باید در کنار تغذیه مناسب گیاه با کود حیوانی به محلول پاشی مناسب آن نیز توجه شود .

زمان مناسب برای محلول پاشی این گیاه آخر های ماه بهمن تا ائایل ماه اسفند می باشد .

قابل ذکر است که بعد از محلول پاشی گیاه زعفران باید آبیاری صورت گیرد که آسیبی به پیاز زعفران نرسد .

مراحل تولید زعفران نگین

خرید عمده زعفران نگین

تولید زعفران نگین به شرایط مختلفی بستگی دارد از جمله این شرایط عبارت اند از :

  • آب و هوای متعادل
  • تغذیه مناسب زمین
  • نحوه خشک کردم گیاه زعفران
  • دقت کافی در پاک سازی گیاه زعفران

بیشترین مورد که در کشت گیاه زعفران مورد توجه قرار می گیرد آب و هوای متعادل می باشد .

هرچقدر منطقه دارای شرایط آب و هوایی متعادل باشد گیاه توانایی رشد بالایی خواهد داشت .

می توان گفت شرایط آب و هوایی متعادل باعث خوش رنگی و در نهایت کیفیت بالای زعفران می شود .

اکثر کشور های خارجی علاقه مند به زعفران نگین می باشند و رئز به روز این کشور ها بیشتر و بیشتر به سمت زعفران نگین کشیده می شوند .

تماس با ما