خرید زعفران نگین مشهد به قیمت کشاورز

خرید زعفران نگین مشهد را می توانید از مراکز معتبری انجام دهید که زعفران اصل خود را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای خرید زعفران نگین مشهد باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا بتوانید محصول اصل را تشخیص داده و خریداری نمائید؛ چراکه زعفران از نمونه محصولات پرمصرف می باشد که متقلبان تلاش بسیاری برای دادن جنس نامرغوب به مشتری دارند.

زعفران

خرید زعفران نگین مشهد

زعفران یکی از گیاهان بسیار پرخاصیت و پرطرفدار می باشد که معمولا در استان خراسان کشت شده و به بازار عرضه می گردد.

زعفران گلی است به رنگ بنفش روشن که درون این گل سه پر نگین سرخ و پرچم زرد رنگ با ریشه ای سفید وجود دارد؛ اصل زعفران همان سه پر سرخ رنگ درونش می باشد که به عنوان طلای سرخ از آن یاد می شود.

هرچند دیگر اجزای این گل نیز خاصیت درمانی داشته و از آن ها به عنوان داروهای گیاهی استفاده می کنند اما مهمترین قسمت گل همان سرخه می باشد.

زعفران به صورت پیاز کاشته می شود و در سال یک مرتبه به بار نشسته و به مدت تقریبا یک ماه هر روزه گلدهی می کند؛ این اتفاق معمولا در اوایل پائیز رخ می دهد.

گل زعفران پس از چیده شدن به مرحله پاک شدن یا جداسازی می رسد و تمامی اجزای آن از یکدیگر جدا می شود و سپس پرهای سرخ آن برای خشک شدن آماده می شوند به مرحله عرضه می رسند.

فروش زعفران اصل

در مراکز معتبری که معمولا در مشهد قرار دارند کار فروش زعفران اصل به خوبی انجام می شود و شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها محصول خوب و مرغوب را شناخته و خریداری کنید.

اما از آنجایی که دسترسی به این نمایندگی ها برای همه میسر نیست فروشندگان این محصول تصمیم بر طراحی سایت هایی گرفتند که در این سایت ها محصولات به خوبی معرفی شده و به شما روش های تشخیص اصل و تقلبی یادآوری می شود.

با مراجعه به سایت فروش زعفران می توانید زعفران اصل را خریداری کنید اما به شرط آن که از سایت های معتبر و قابل اعتماد استفاده نمایید.

بهتر است بدانید زعفران درجه بندی شده و طبق بازارهای جهانی روی انواع مختلف آن قیمت گذاری انجام می دهند.

خرید زعفران نگین مشهد

خرید زعفران نگین مشهد

برای خرید زعفران نگین مشهد می توانید از محصولات ما در سایت دیدن نمائید؛ در این سایت ها انواع مختلف زعفران در بسته بندی های متفاوت و با وزن های مختلف برای فروش آماده شده است.

برای خرید زعفران نگین مشهد باید بدانید که زعفران نگین به چه صورت می باشد؛ زعفران نگین شده بدون هیچگونه اضافاتی فقط و فقط به صورت سه پر سرخ رنگ از ریشه جدا شده و خشک می شود.

حال این نحوه خشک شدن است که در شکل ظاهری زعفران نگین تاثیر می گذارد.

زعفران نگین ممتاز
زعفران نگین معمولی
زعفران نگین شکسته

و…

در خرید زعفران نگین مشهد با مشاهده نمونه ها به این مسئله می رسید که این نوع نگین زعفران بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد.

تماس با ما