خرید زعفران صادراتی نگین ایرانی

زعفران صادراتی نگین از بهترین نوع زعفران به شمار می رود و به دلیل کیفیت بالا و فوق العاده ای که دارد مورد توجه بسیاری از تجار قرار گرفته است .

زعفران صادراتی ایران

زعفران صادراتی نگین

اعلا ترین زعفران صادراتی ایران که مشتریان زیادی داشته و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته زعفران نگین می باشد البته باید به نوع سلیقه افراد مختلف نیز توجه نمود .

زعفران خواص فراوانی دارد همچنین به این نکته باید توجه داشت که زعفران باید دارای خوش رنگی ، خوش بویی و قدرت رنگ دهی فراوان باشد .

به تناسب بازار جهانی زعفران هر نوع از این گیاه برای صادرات به یک کشور خاص مورد استفاده قرار می گیرد .

زعفران بسته به نوع کاربرد آن تقاضاهای متفاوتی دارد مثلا در کشور های اروپایی به ویژگی های ظاهری زعفران بیشتر توجه می شود زیرا این کشور ها سلطنتی بوده و اول از همه به ظاهر هر چیز توجه می کنند .

زعفران صادراتی ایران را می توان از جهات مختلف دسته بندی کرد :

  • خالص بودن کلاله
  • طول و ضخامت کلاله
  • کیفیت کلاله
  • رنگ و عطر و طعم

در مورد بحث درباره صادرات زعفران باید این نکته را متذکر شویم که زعفران اکثرا جنبه صادراتی داشته و کمتر زعفرانی پیدا می شود که جنبه صادراتی نداشتت باشد .

زعفران صادراتی نگین

زعفران صادراتی نگین

زعفران نگین به عنوان اعیانی ترین زعفران در بین دیگر دسته بندی هایی که برای زعفران وجود دارد می باشد .

عیار بالایی که زعفران نگین در بین دیگر زعفران ها دارد کیفیت بالای این نوع در رنگ دهی آن و درشتی ریشه آن می باشد .

اولین گام در به دست آوردن زعفران نگین کیفیت گل این زعفران میباشد

که هرچه زعفران در مناطق حاصل خیز و آب و هوای متعادل به دست آید ،قدرت رنگ دهی و به دنبال آن کیفیت زعفران و در نهایت زعفران در رده های بالایی قرار می گیرد .

زعفران نگین در بازار زعفران با نام های دیگری مانند زعفران نگین ممتاز ، زعفران سوپر نگین ، نگین صادراتی و … نیز شناخته می شود .

برای زیبا تر و با کیفیت شدن زعفران در هنگام خشک کردن ، میتوان آن را بعد از پر کن کردند زعفران را به صورت مستقیم خشک کرد .

قیمت زعفران صادراتی نگین

با توجه به اینکه هر کالایی با توجه به کیفیت آن دارای قیمتی است پس می توان گفت زعفران نگین صادراتی که دارای کیفیت بالایی است پس در نتیجه قیمت آن نیز از سایرین متفاوت است .

نوسانات قیمت که باعث می شود هر روز قیمت زعفران تغییر کند موجب شده برای این نوع زعفران هم نتوان قیمت ثابتی تعیین کرد .

تماس با ما