بهترین زعفران ممتاز قائنات اصل

بهترین زعفران ممتاز قائنات اصل چیست؟ باید به سراغ مراکز رسمی پخش این محصول ناب در کشور بروید . یا از هر جایی که هستید از طریق سایتهای معتبر فروش انلاین ان اقدام به خرید کنید.

بهترین زعفران ممتاز قائنات

بهترین زعفران ممتاز قائنات

یکی از بهترین محصولات زعفران تولید شده در کشور ما، زعفران قائنات است. قاین به عنوان مرکز و قطب اصلی تولید و کشت این طلای سرخ در ایران شناخته شده است و محصول تولیدی باغات و مزارع این شهر، از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود ان است. زعفران در این منطقه سالهای درازی است که توسط کشاورزان کشت می شود و یکی از حرفه های بومی و سنتی و قدیمی انان است.
مردم این شهر کشت و پرورش زعفران را نسل به نسل از پدران خود اموخته اند و با رمز و رموز ان اشنایی دارند. اب و هوای این منطقه نیز صد در صد با گیاه زعفران سازگار بوده، و این گیاه در این نواحی به حداکثر رشد و نمو خود می رسد . این عوامل سبب تولید بهترین محصول در این منطقه شده است.

خواص زعفران از نظر طب اسلامی

بر اساس طب اسلامی و طب سنتی کشور ما، گیاه زعفران دارای طبعی گرم و مرطوب است. این گیاه به دلیل طبع بسیار گرمی که دارد در فصل پاییز و زمستان سر از خاک در می اورد . گیاه زعفران برای افراد سرد مزاج بسیار مفید است. این گیاه سودا را از بین می برد و بیماری های ناشی از سردی بدن و افزایش سودا، چون افسردگی، بیماری های روحی، غم و اندوه، کسالت و کرختی بدن، بی انرژی بودن و ضعف عمومی را برطرف می نماید.
زعفران گیاهی است شادی بخش و ارام بخش. از این گیاه برای تنظیم خواب و ارامش استفاده می گردد. همچنین این گیاه دارای انرژی بسیار زیادی است که قوای بدن و توانایی جسمی و جنسی افراد را بهبود می بخشد. باعث تقویت حافظه و برطرف شدن بیماری های ناشی از سردی مغز چون الزایمر می شود.

موارد منع استفاده زعفران

بهترین زعفران ممتاز قائنات

اما در مواردی چون فشار خون بالا، مصرف زیاد زعفران توصیه نمی شود. چون میزان تپش قلب و فشار خون را افزایش می دهد. همچنین مصرف ان برای زنان باردار هم خوب نیست، زیرا باعث سقط جنین می گردد و خون ریزی های دوران بارداری را در پی دارد.

به طور کلی خواص و موارد مصرف دارویی، غذایی و صنعتی زعفران بسیار گسترده بوده و ان را به ماده بسیار مفید و با ارزشی تبدیل نموده است.

تماس با ما